1000 mam przetestuje nowe produkty kosmetyczne firmy Pharmena

Autor: pr 1 czerwca 2016 11:37

Agencja marketingu rekomendacji Streetcom Polska rozpoczyna kolejną kampanię dla firmy
Pharmena, producenta innowacyjnej linii preparatów emolientowych - allerco. W projekcie weźmie udział 1 tys. matek, agencja estymuje zasięg na poziomie 620 tys. kontaktów z marką.

Głównymi celami kampanii są budowanie świadomości marki, trial a także edukacja grupy docelowej w kwestii unikalnego składu produktów z linii allerco. Kosmetyki te jako jedyne na rynku posiadają molekułę Regen7, substancję fizjologiczną pochodzenia witaminowego, o wysokim potencjale bezpieczeństwa.

Do kampanii zaproszono 15 tys. ekspertek ze społeczności Streetcom, które będą miały dostęp do „Strefy allerco”, gdzie znajdą informacje na temat produktów. Spośród tej grupy zostanie wybranych tysiąc ambasadorek, które otrzymają paczki z produktami do testowania. W kampanii rekomendacji udział wezmą matki dzieci w wieku 0-3 lat ze skórą wymagającą szczególnej pielęgnacji, skłonną do zaczerwienień i alergii.

Agencja Streetcom do kampanii wykorzysta Product Seeding oraz aktywności online. Do zadań ambasadorek będzie należało przetestowanie produktów, które otrzymają w paczkach i podzielenie się opiniami na ich temat w Social Mediach oraz wśród znajomych. W paczce każda z ambasadorek otrzyma krem ochronny przeciw odparzeniom allerco, emulsję do kąpieli allerco oraz 12 ulotek z próbkami, które będą mogły dać w prezencie koleżankom.

Kampania ruszyła 31 maja. Agencja Streetcom obsługuje projekt w następstwie wygranego konkursu ofert.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9338

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane