1000 mam przetestuje nowe produkty kosmetyczne firmy Pharmena

Autor: pr 1 czerwca 2016 11:37

Agencja marketingu rekomendacji Streetcom Polska rozpoczyna kolejną kampanię dla firmy
Pharmena, producenta innowacyjnej linii preparatów emolientowych - allerco. W projekcie weźmie udział 1 tys. matek, agencja estymuje zasięg na poziomie 620 tys. kontaktów z marką.

Głównymi celami kampanii są budowanie świadomości marki, trial a także edukacja grupy docelowej w kwestii unikalnego składu produktów z linii allerco. Kosmetyki te jako jedyne na rynku posiadają molekułę Regen7, substancję fizjologiczną pochodzenia witaminowego, o wysokim potencjale bezpieczeństwa.

Do kampanii zaproszono 15 tys. ekspertek ze społeczności Streetcom, które będą miały dostęp do „Strefy allerco”, gdzie znajdą informacje na temat produktów. Spośród tej grupy zostanie wybranych tysiąc ambasadorek, które otrzymają paczki z produktami do testowania. W kampanii rekomendacji udział wezmą matki dzieci w wieku 0-3 lat ze skórą wymagającą szczególnej pielęgnacji, skłonną do zaczerwienień i alergii.

Agencja Streetcom do kampanii wykorzysta Product Seeding oraz aktywności online. Do zadań ambasadorek będzie należało przetestowanie produktów, które otrzymają w paczkach i podzielenie się opiniami na ich temat w Social Mediach oraz wśród znajomych. W paczce każda z ambasadorek otrzyma krem ochronny przeciw odparzeniom allerco, emulsję do kąpieli allerco oraz 12 ulotek z próbkami, które będą mogły dać w prezencie koleżankom.

Kampania ruszyła 31 maja. Agencja Streetcom obsługuje projekt w następstwie wygranego konkursu ofert.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    3,13

  • Min

    2,71

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8787

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 561152

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.