120 tys. odwiedzających w Factory Warszawa Annopol

Autor: pr 21 marca 2013 13:02

Ponad 31 tysięcy odwiedzających pierwszego dnia i 120 tysięcy w pierwszym tygodniu działania - to bilans otwarcia FACTORY Warszawa Annopol. Największe na Mazowszu centrum typu outlet zostało otwarte 13 marca w stołecznej dzielnicy Białołęka.

„Pierwszy tydzień od startu FACTORY Warszawa Annopol przyniósł 120 tysięcy odwiedzin, co oznacza jeden z najlepszych wyników otwarcia outletu na polskim rynku. Tak duża liczba klientów w pierwszych siedmiu dniach działania potwierdza, że decyzja o budowie drugiego centrum wyprzedażowego w stolicy, a zarazem pierwszego w prawobrzeżnej części miasta, była strzałem w dziesiątkę. Analizując warszawski rynek, na którym format outlet jest już dobrze znany od ponad 10 lat, zakładaliśmy zbliżone wartości, choć rzeczywistość okazała się lepsza od naszych oczekiwań" - powiedziała Agata Brzezińska, Country Manager firmy NEINVER Polska, zarządzającej siecią outletów FACTORY.

W FACTORY Warszawa Annopol na 19 700 m2 dzała ponad sto sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych, oraz pomieszczeń dydykowanych potrzebom klientów, niezwiązanych z zakupami.
Budowa piątego outletu FACTORY w Polsce kosztowałą 35 mln euro. Za komercjalizację FACTORY Warszawa Annopol odpowiada inwestor i zarządca obiektu, firma NEINVER Polska.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    19,20

  • Śr

    9,77

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9343

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane