2-proc. spadek sprzedaży Tesco w Polsce. Nie pomógł nawet okres świąteczny

Autor: www.dlahandlu.pl 8 stycznia 2015 09:37

2-proc. spadek sprzedaży Tesco w Polsce. Nie pomógł nawet okres świąteczny

Sieć Tesco podała wyniki finansowe za trzeci kwartał roku obrotowego 2014/15. W omawianym okresie sprzedaż LfL w Wielkiej Brytanii spadła o 4,2 proc. w Azji o 5 proc., a w Europie o 1,2 proc. (przy wzroście w okresie Bożego Narodzenia o 1 proc.). Sprzedaż całej Grupy spadła o 3,8 proc. (spadek o 0,6 proc. w okresie świątecznym), a sprzedaż międzynarodowa o 3,1 proc.

Sumując okres 19 tygodni roku obrotowego 2014/15 (trzeci kwartał + okres świąteczny) sprzedaż wygląda następująco: Wielka Brytania - spadek o 2,9 proc., Azja - spadek o 4,6 proc., Europa - spadek o 0,4 proc., sprzedaż mędzynarodowa - spadek o 2,5 proc, i sprzedaż całej Grupy - spadek o 2,7 proc.

Jeśli chodzi o Polskę Tesco zanotowało spadek w tym okresie o 2 proc. (sam okres świąteczny przyniósł spadek o 1,2 proc.). Czechy zanotowały wzrost o 3,9 proc., Węgry - 2,5 proc., Słowacja - spadek o 1 proc., Turcja - wzrost o 8,9 proc., a Irlandia - spadek o 6 proc.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • xxx 2015-01-15 14:40:18

    Tesco nalezy bojkotowac do czasu az w UK beda w ciaglej sprzedazy polskie jablka.

  • kosz 2015-01-13 22:15:54

    Kupować trzeba u Polaka i polskie produkty.

    "Gregor" to musi sprzedawać meble kasowe, jak mu tak kasy samoobsługowe przeszkadzają.

  • vbvb 2015-01-08 17:23:36

    Moim zdaniem Tesco dzięki nowemu dyrektorowi odżyje.Już teraz widać zmiany,szczególnie spadek cen.Szkoda że dopiero teraz,bo sieć dużo na tym straciła.

ZOBACZ WSZYSTKIE (5)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8796

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.