20 proc. kupujących za pomocą click&collect wydaje w sklepie więcej

Autor: dlahandlu.pl 13 czerwca 2017 09:27

Z przeprowadzonej analizy Knght Frank wynika, że marki obecne w polskich centrach handlowych nie wykorzystują w pełni potencjału usługi click & collect, mimo, że może być ona źródłem systematycznie rosnących przychodów.

Eksperci International Council of Shopping Centres szacują, że ponad 20% klientów, którzy wybierają tę formę odbioru zamówienia kupują więcej. Z analogiczną sytuacją mamy do czynienia, gdy klienci decydują się zwrócić towar kupiony w internecie w sklepie stacjonarnym, a z naszego badania wynika, że w Polsce zwrot zakupów internetowych w sklepie stacjonarnym dopuszcza tylko 36% zbadanych marek. Z kolei możliwość sprawdzenia dostępności produktu w sklepie stacjonarnym poprzez stronę internetową oferuje około 40% marek, ale jedynie w kilku przypadkach podany był także poziom tej dostępności.” – mówi Maria Piedziewicz, Konsultant w Dziale Badań Rynku w Knight Frank

„Mimo obaw, badania preferencji zakupowych wskazują, że chociaż e-commerce dynamicznie się rozwija, współcześni kupujący nadal wybierają sklepy stacjonarne jako preferowane miejsce zakupów. Rzecz zatem w tym, żeby sprzedaż internetowa była prowadzona tak, aby nie konkurowała, a raczej wspierała zakupy w sklepach stacjonarnych. Klienci nadal chcą przychodzić do sklepów stacjonarnych. Bez względu na to czy celem wizyty jest sam zakup czy zapoznanie się z ofertą. Sieci sklepów stacjonarnych są niezbędne, jednakże marki muszą patrzeć na świat zakupów oczami klientów i dać im pełną swobodę wyboru.” – mówi Paweł Materny, Dyrektor Działu Wynajmu Powierzchni Handlowych w Knight Frank.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,99

  • Śr

    1,33

  • Min

    0,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9413

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane