PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

2013 rokiem ekspansji modowych sieci handlowych

Autor: dlahandlu.pl 28 stycznia 2013 19:50

Pomimo spowolnienia gospodarczego sieci handlowe działające w Polsce są pozytywnie nastawieni do 2013 roku. Sieci handlowe planują nowe punkty sprzedażowe oraz silny rozwój franczyzy.

Bogdan Nowicki, dyrektor sprzedaży detalicznej Gatta zdradza, że jego firma rok 2013 chce zakończyć z kilkunastoma dodatkowymi salonami, ale w głównej mierze będą rozwijać system współpracy oparty na franczyzie. - Liczba sklepów na koniec 2012 to łącznie 100, z czego 5 to salony franczyzowe. W 2013 roku planujemy nowe otwarcia, z przewagą franczyzowych - twierdzi Bogdan Nowicki z Gatta.

- W tym roku planujemy 15 nowych otwarć i remontów w koncepcji Premium. Jak zawsze stawiamy na topowe lokalizacje i nowe inwestycje z potencjałem rozwoju. W najbliższym czasie zostanie otwarty salon Sizeer w CH M1 w Markach oraz rozpoczniemy remont salonu Sizeer w CH Janki - informuje o planach rozwojowych Katarzyna Kamińska-Nobis, Administration and Leasing Director, Marketing Investment Group. - Intensywnie rozwijamy również koncept 50Style, planujemy około 15 otwarć tych sklepów, głownie na zasadach franczyzy - dodaje K. Kamińska-Nobis.

Również Gatta postanowiła stworzyć kilka obiektów w koncepcji Premium. - Dokonujemy stopniowej rearanżacji dobrze funkcjonującego salonu Gatta na nowy koncept Premium (np. Manufaktura, Magnolia Park, Galeria Krakowska) - mówi Bogdan Nowicki, dyrektor sprzedaży detalicznej Gatta.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    2,96

  • Min

    2,24

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7900

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane