30 proc. produktów w sklepach sprzedaje się w promocji

Autor: Rzeczpospolita 26 kwietnia 2016 09:03

Już 30 proc. towarów sprzedawanych w sklepach oferowana jest w cenach promocyjnych - podaje Rzeczpospolita. To z pewnością dobra informacja dla klientów. Gorzej jednak z sieciami, które tracą przez agresywną wojnę cenową.

Polacy są zainteresowani promocjami, co potwierdza popularność gazetek promocyjnych. Każdego roku trafia ich na rynek nawet 6 mld. Co więcej aż 59 proc. badanych uznaje je za przydatne w trakcie zakupów.

Najważniejszym kryterium wyboru towaru w sklepie pozostaje cena, mimo iż wielu klientów zwraca uwagę na takie aspekty jak jakość, czy nazwa producenta. Rzeczpospolita podkreśla, że statystyczny dorosły robi zakupy w 3-5 sieciach handlowych i bez oporów porzuca je na rzecz innych, które mają bardziej atrakcyjną ofertę. 

Andrzej Faliński, dyrektor generalny Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji, podkreśla na łamach dziennika, że konkurencja zawsze była ostra, jednak teraz wpływają na nią zapowiedzi wprowadzenia podatku handlowego. Skłania to firmy do podjęcia działań mających na celu zwiększenie wolumenu sprzedaży.

Więcej czytaj we wtorkowym wydaniu Rzeczpospolitej.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,49

  • Śr

    2,65

  • Min

    2,09

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9055

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.