30 proc. wartości sprzedaży Empiku przechodzi przez kartę lojalnościową

Autor: dlahandlu.pl 13 grudnia 2016 10:42

Program lojalnościowy Mój Empik ma milion użytkowników. Program ruszył 19 sierpnia.

Obecnie 30 procent wartości sprzedaży przechodzi przez karty Mój Empik. Obsługę programu zapewnia firma Laurens Coster oraz YetiData z Doliny Krzemowej – startup posiadający opatentowaną technologię zaawansowanej analizy danych, która pomaga Empikowi w zrozumieniu preferencji kulturalnych każdego z klientów i stworzenia dla niego indywidualnych rekomendacji i ofert. - System obserwuje zachowania zakupowe, szacuje prawdopodobieństwo zakupu danej kategorii i dzięki temu możemy proponować klientom produkty zgodne z ich oczekiwaniami i zainteresowaniami. Im dłuższa historia transakcji danego uczestnika, tym rekomendacje dla niego będą lepiej dopasowane - podkreśla Ewa Szmidt-Belcarz, prezes Empiku.

– Aplikację Mój Empik pobrało już 200 tysięcy osób i prawie 8 procent kupujących stacjonarnie korzysta z wirtualnej karty. - Klienci mają ułatwiony dostęp do historii zakupów, zwrotów i bogatszej oferty – mówi Szymon Bujalski, dyrektor empik.com. Propozycje można otrzymać mailem, smsem albo sprawdzić je w sklepie lub aplikacji.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9044

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane