30. urodziny Pawełka – kwietniowa kampania Wedla

Autor: dlahandlu.pl 25 kwietnia 2017 10:18

Kultowe batony Pawełek od E.Wedel dostępne są na rynku już od 30 lat. Aby uczcić to wydarzenie zyskały nowe, odświeżone opakowania i urodzinowy smak w limitowanej ofercie – Wino Rosé z truskawką. Produkty te zostaną także wsparte zintegrowaną kampanią 360 stopni obejmującą działania: telewizyjne, internetowe, PR, BTL, outdoor oraz niestandardowe.

Głównym elementem komunikacji jest 30-sekundowy spot, w którym Wargorr spogląda z zazdrością na imprezujących ludzi, którzy świętują 30. urodziny Pawełka. Reklamy będą emitowane od końca kwietnia przez miesiąc w największych stacjach ogólnopolskich oraz tematycznych. Natomiast w czerwcu zaplanowana jest emisja 15-sekundowych spotów. Poza telewizją Pawełka wesprze kampania w OOH (citylighty) oraz działania w punktach sprzedaży (POSy).

Działania komunikacyjne dedykowane marce Pawełek zyskają także szerokie wsparcie w Internecie m.in. za pośrednictwem zasięgowej kampanii mediowej i kanałów social media. Aktywności prowadzone w digitalu będą oparte przede wszystkim na interaktywnych i angażujących formatach na stronie pawelek.wedel.pl. Pawełek i Rudy Człowiek uknuli 30 pomysłów na pranki. Aby wziąć udział w konkursie wystarczy wybrać wkrętkę z listy i nagrać własną wersję. Marka Pawełek podejmie też współpracę z influencerami, którzy będą dzielić się zabawnymi treściami na swoich kontach na Instagramie i Snapchacie. Wszystkie te działania będzie można śledzić dzięki hashtagowi – #30stkapawelka.

Cała kampania jest wspierana klasycznymi działaniami media relations.

Za kreację spotu reklamowego odpowiada agencja Grandes Kochonos, zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD. Działania PR realizuje 24/7Communication, natomiast w Internecie – J.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9324

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane