33 proc. e-klientów wybiera alternatywne sposoby dostawy

Autor: pr 4 lipca 2016 10:34

Prawie jedna trzecia (31 proc.) brytyjskich klientów robiących zakupy online zmienia sklep, gdy tylko napotka minimalne progi zamówienia – wynika z raportu JDA / Centiro Customer Pulse 2016. Spośród tych osób, które kiedykolwiek kupiły coś w internecie 33 proc. wybiera alternatywną opcję dostawy / odbioru (nawet jeśli by to było mniej wygodne lub trwało dłużej). Jednak 29 proc. kupi więcej przedmiotów, by przekroczyć minimalny próg zamówienia.

Z raportu The Customer Pulse Report 2016 wynika także, że ​wśród badanych osób dorosłych ​nastąpił wzrost problemów z zamówieniami internetowymi; 53 procent przyznało, że wystąpił problem z zamówieniami online w ciągu ostatnich 12 miesięcy w porównaniu z 47 procentami w 2015 r. Dla tych respondentów, którzy doświadczyli problemów, nadal największymi problemami są opóźnienia w dostawach (42 proc.) i nieodebrane dostawy (36 proc,). Co niepokojące, nastąpił wzrost wśród tych respondentów, którzy otrzymali nieprawidłowe (21 proc. - wobec 15 proc. w 2015 r.) lub uszkodzone dostawy (26 proc. - wobec 22 proc. w 2015 r.). Respondenci nadal nie tolerują problemów z usługami dostawy; średnio 73 proc. brytyjskich dorosłych stwierdziło, że w wyniku kiepskiej usługi dostawy online do domu (80 proc.) lub kłopotami z Click & Collect (66 proc.) byliby skłonni do zmiany sprzedawcy podczas następnych zakupów online - jest to wzrost z 71 proc. w 2015 r.

- Najnowszy raport JDA podkreśla rosnącą nietolerancję konsumentów na problemy z dostawą podczas zakupów online. Już 33 proc. konsumentów postanowił wybrać alternatywną opcję dostawy takich jak Paczkomaty. Spodziewam się, że coraz więcej sprzedawców będzie realizowała wiele opcji dostawy w celu zmniejszenia porzuconych koszyków - komentuje Marcin Bosacki, Global Commercial Director InPost.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    17,99

  • Śr

    11,95

  • Min

    5,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9008

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 558590

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.