34 proc. światowych marek ma w Polsce e-sklep

Autor: dlahandlu.pl 17 maja 2012 10:05

Według najnowszych badań CBRE, firmy doradczej, wraz z gwałtownym rozwojem handlu internetowego na świecie, największe globalne marki szybko rozbudowują swoją ofertę w sieci.

" Wielkość polskiego rynku jest jednak zachętą dla detalistów do uruchamiania polskojęzycznych serwisów zakupowych, jak zara.com, deichmann.com, czy c-and-a.com. Na polskim rynku handlu internetowego będzie się zapewne wiele działo w najbliższych latach" - powiedziała Karina Kreja, dyrektor w dziale badań rynku i doradztwa w CBRE Polska.

Wyniki badania wskazują, że posiadanie tradycyjnego sklepu ma istotne znaczenie dla decyzji o uruchomienia sklepu internetowego z dostawą. W Polsce serwis taki ma 34 proc. wiodących światowych marek, jednak odsetek ten jest znacznie wyższy dla sieci, które prowadzą już
w naszym kraju tradycyjne sklepy (47 proc.).

"Sprzedaż internetowa jest obecnie motorem globalizacji handlu detalicznego i z pewnością będzie miała wpływ na kształtowanie się przyszłego popytu na powierzchnie handlowe. Jeśli chodzi o perspektywy sklepów tradycyjnych i internetowych, obecne trendy wskazują, że fizyczna obecność sklepów pozostanie kluczowym elementem sukcesu wiodących światowych marek. Aby podnosić sprzedaż, najlepsi detaliści postawią na zróżnicowane kanały dostępu dla klientów: sklepy tradycyjne, katalogi internetowe, sklepy internetowe z dostawą oraz obowiązkowo obecność w mediach społecznościowych" - dodała Karina Kreja.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    11,65

  • Śr

    6,29

  • Min

    2,80

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6268

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 569600

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.