4 na 10 konsumentów przynajmniej raz w miesiącu kupuje pieczywo tostowe

www.portalspozywczy.pl 6 marca 2017 15:02

Zdaniem Dan Cake Polonia rynek pieczywa tostowego ma się dobrze. – 4 na 10 dorosłych konsumentów dokonuje regularnego zakupu pieczywa tostowego przynajmniej raz w miesiącu – mówi Wiktor Kowalski, ekspert firmy.

Dla Dan Cake Polonia wytwarzanie pieczywa tostowego jest jednym z najważniejszych sektorów produkcji. – W chrzanowskim zakładzie  produkcja odbywa się na dwóch liniach produkcyjnych. Obecnie posiadamy ponad 25% udziały w rynku pieczywa tostowego dla produktów brandowych i ponad 50% w produkcji marek własnych, dzięki współpracy z wiodącymi sieciami handlowymi w kraju – mówi Wiktor Kowalski.

Jak podaje firma,  poziom sprzedaży utrzymuje się na poziomie kilku milionów kilogramów rocznie. W asortymencie znajduje się pięć rodzajów chleba tostowego: pszenny, pełnoziarnisty, 3 ziarna, maślany i kanapkowo-tostowy. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,99

  • Śr

    3,85

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9685

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 772811

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane