PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

40 proc. badanych potwierdziło, że po kampanii ze Świeżakami odwiedza Biedronkę częściej

Autor: dlahandlu.pl 23 marca 2018 09:57

40 proc. badanych potwierdziło, że po kampanii ze Świeżakami odwiedza Biedronkę częściej Fot. materiały prasowe

Trzecia edycja „Gangu Świeżaków”, ogólnopolskiej kampanii realizowanej w sklepach Biedronka, zakończyła się w grudniu 2017 roku. Jak wynika z badania „Brand Equity 2017” przeprowadzonego przez firmę Nielsen, dzięki akcji blisko połowa ankietowanych odwiedza tę sieć częściej niż dotychczas. Pokazuje to, że Polacy przekonali się do kampanii lojalnościowych.

„Gang Świeżaków” opiera się o autorską, międzynarodową koncepcję TCC Global, agencji specjalizującej się w projektowaniu i realizacji kampanii lojalnościowych m.in. dla sieci handlowych, stacji paliw, czy restauracji szybkiej obsługi w kilkudziesięciu krajach na świecie.

Świeżaki to kolekcja pluszaków przedstawiających różnorodne warzywa i owoce. Mechanizm kampanii zakładał zbieranie naklejek za każde 40 zł wydane na zakupy w Biedronce. Konsumenci mogli również zdobyć dodatkowe naklejki za używanie karty „Moja Biedronka” oraz za zakup świeżych warzyw i owoców. Po uzbieraniu odpowiedniej ilości naklejek mogli je wymienić na ulubionego pluszaka m.in. Borówkę Basię, czy Czosneczka Czesia.

Jak tłumaczy Bartłomiej Górzny z TCC Retail Marketing, „Gang Świeżaków” to więcej niż tylko pluszaki. – Stworzyliśmy akcję, która angażując emocjonalnie, pozwoliła wzmocnić więź Biedronki ze swoimi klientami, a także wynagrodzić ich za lojalność. Całość była spójna ze strategią rynkową Biedronki, której ważnym elementem jest promowanie świeżości sprzedawanych przez sieć warzyw i owoców oraz edukacja konsumentów w zakresie zdrowego żywienia – wyjaśnia.

Do tej pory Biedronka przeprowadziła trzy odsłony kampanii – „Gang Świeżaków”, „Gang Świeżaków Świątecznie” i „Gang Świeżaków 2”. Po ostatniej z nich TCC Retail Marketing we współpracy z Nielsenem przeprowadziło badanie mające na celu sprawdzenie jak polscy konsumenci oceniają tę akcję. Ponad 83% ankietowanych oczekuje kolejnych edycji podobnych kampanii lojalnościowych, a 56% ankietowanych zgodziło się ze stwierdzeniem, że w ten sposób „Biedronka ceni moją lojalność”.

– Aż 93% ankietowanych słyszało o „Gangu Świeżaków”, co dowodzi, że kampania była niezwykle efektywna i angażująca. 40% badanych potwierdziło, że po kampanii odwiedza Biedronkę częściej, co jest najlepszym dowodem na to, że akcja spełniła swoje podstawowe zadanie, a mianowicie pomogła w zwiększeniu lojalności konsumentów i budowaniu długofalowej relacji z marką, opartej na pozytywnych emocjach – dodaje Bartłomiej Górzny.


  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

  • Modernizujmy armię rozsądnie. Wnioski po Europejskim Kongresie Gospodarczym w Katowicach ⬇️ @polskathetimes @EECKatowice polskatimes.pl/strefa-biznesu…
    @EECKatowice - (RT) @PZLSwidnik
  • W wiceministrem zdrowia Zbigniewem J. Królem @MinZdrowia na @EECKatowice rozmawialiśmy m.in. o zdrowiu publicznym. Po I wojnie światowej Polska była wschodnioeuropejskim liderem w tej dziedzinie #zdrowiepubliczne #EKG2018 #EEC2018 bit.ly/2kezwvf https://t.co/TL0Aq2HW8R
    @EECKatowice - (RT) @wojciech_kuta
  • Nie możemy się doczekać! 👌 @BIPolska @EECKatowice @AirVeinPoland @CerviRobotics twitter.com/MichWasowski/s…
    @EECKatowice - (RT) @Pentacomp_SI
  • Nie obawiam się o źródła finansowania inwestycji - mówi w rozmowie z portalem @wnppl Paweł Borys, prezes @Grupa_PFR pytany o to, czy mniejsze wpływy z przyszłego budżetu Unii Europejskiego będą stanowiły dla nas duży problem. Jakie ma argumenty? #EKG2018 #EEC2018 @EECKatowice https://t.co/Ar46rCsVku
    @EECKatowice - (RT) @ElzbieciakTomek
  • Czy #biotechnologia w Polsce ma szansę stać się ważnym elementem innowacyjnej gospodarki? Na to pytanie odpowiadali podczas @EECKatowice m.in. liderzy przemysłu farmaceutycznego i eksperci. #EEC2018 #EKG2018 @rynekzdrowia bit.ly/2s3floz https://t.co/hd2DqreGPl
    @EECKatowice - (RT) @wojciech_kuta
  • Joseph BenAmram, prezes MSD w regionie EURAM na @EECKatowice: rozwój biotechnologii wymaga partnerstwa między rządem, firmami krajowymi i międzynarodowymi oraz ośrodkami badawczymi. #EEC2018 #EKG2018 @rynekzdrowia rynekzdrowia.pl/Farmacja/Biote… https://t.co/4jWpURT8yi
    @EECKatowice - (RT) @wojciech_kuta
  • MT @PwCCEE: twitter.com/PwCCEE/status/… The 10th @EECKatowice, the largest economic event in #CEE with 150 insp...
    @EECKatowice - (RT) @amitabhrjha
  • Kto może w unijnych negocjacjach nad budżetem czuć się wygranym? Jak to możliwe, że mamy więcej, ale mniej? W "Rządowej ławie" na pytania @adam_sierak odpowiada Jerzy @JerzyKwiecinski z @MIR_GOV_PL. Serdecznie polecamy całą rozmowę 👉👉👉 bit.ly/2rZ21k6 https://t.co/yQNOLL2YP2
    @EECKatowice - (RT) @wnppl
  • EKG 2018 w Katowicach. Kongres pełen wyzwań @se_pl @EECKatowice superbiz.se.pl/wiadomosci-biz…
    @EECKatowice - (RT) @SuperbizPL
  • We are pleased that once again our Warsaw team could be part of @EECKatowice. This year we supported two of our amazing clients @INGBankSlaski and @_PKEE_ in setting up the exhibition, filming, tweeting, taking pictures, and of course a lot of networking and fun. #work #Katowice https://t.co/9zvLpCf52O
    @EECKatowice - (RT) @AvenewMedia
Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,50

  • Śr

    6,84

  • Min

    5,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8111

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 622757

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane