40 proc. badanych potwierdziło, że po kampanii ze Świeżakami odwiedza Biedronkę częściej

Autor: dlahandlu.pl 23 marca 2018 09:57

40 proc. badanych potwierdziło, że po kampanii ze Świeżakami odwiedza Biedronkę częściej Fot. materiały prasowe

Trzecia edycja „Gangu Świeżaków”, ogólnopolskiej kampanii realizowanej w sklepach Biedronka, zakończyła się w grudniu 2017 roku. Jak wynika z badania „Brand Equity 2017” przeprowadzonego przez firmę Nielsen, dzięki akcji blisko połowa ankietowanych odwiedza tę sieć częściej niż dotychczas. Pokazuje to, że Polacy przekonali się do kampanii lojalnościowych.

„Gang Świeżaków” opiera się o autorską, międzynarodową koncepcję TCC Global, agencji specjalizującej się w projektowaniu i realizacji kampanii lojalnościowych m.in. dla sieci handlowych, stacji paliw, czy restauracji szybkiej obsługi w kilkudziesięciu krajach na świecie.

Świeżaki to kolekcja pluszaków przedstawiających różnorodne warzywa i owoce. Mechanizm kampanii zakładał zbieranie naklejek za każde 40 zł wydane na zakupy w Biedronce. Konsumenci mogli również zdobyć dodatkowe naklejki za używanie karty „Moja Biedronka” oraz za zakup świeżych warzyw i owoców. Po uzbieraniu odpowiedniej ilości naklejek mogli je wymienić na ulubionego pluszaka m.in. Borówkę Basię, czy Czosneczka Czesia.

Jak tłumaczy Bartłomiej Górzny z TCC Retail Marketing, „Gang Świeżaków” to więcej niż tylko pluszaki. – Stworzyliśmy akcję, która angażując emocjonalnie, pozwoliła wzmocnić więź Biedronki ze swoimi klientami, a także wynagrodzić ich za lojalność. Całość była spójna ze strategią rynkową Biedronki, której ważnym elementem jest promowanie świeżości sprzedawanych przez sieć warzyw i owoców oraz edukacja konsumentów w zakresie zdrowego żywienia – wyjaśnia.

Do tej pory Biedronka przeprowadziła trzy odsłony kampanii – „Gang Świeżaków”, „Gang Świeżaków Świątecznie” i „Gang Świeżaków 2”. Po ostatniej z nich TCC Retail Marketing we współpracy z Nielsenem przeprowadziło badanie mające na celu sprawdzenie jak polscy konsumenci oceniają tę akcję. Ponad 83% ankietowanych oczekuje kolejnych edycji podobnych kampanii lojalnościowych, a 56% ankietowanych zgodziło się ze stwierdzeniem, że w ten sposób „Biedronka ceni moją lojalność”.

– Aż 93% ankietowanych słyszało o „Gangu Świeżaków”, co dowodzi, że kampania była niezwykle efektywna i angażująca. 40% badanych potwierdziło, że po kampanii odwiedza Biedronkę częściej, co jest najlepszym dowodem na to, że akcja spełniła swoje podstawowe zadanie, a mianowicie pomogła w zwiększeniu lojalności konsumentów i budowaniu długofalowej relacji z marką, opartej na pozytywnych emocjach – dodaje Bartłomiej Górzny.



WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,98

  • Śr

    3,65

  • Min

    2,38

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8598

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 564392

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.