40 proc. klientów deklaruje, że odwiedza galerię handlową aby skorzystać z oferty rozrywkowej

Property News 21 sierpnia 2017 09:14

Kina i kluby fitness, kręgielnie, szkoły tańca czy salony kosmetyczne i SPA, to w polskich galerach handlowych coraz bardziej widoczni najemcy. Blisko 40 proc. klientów deklaruje, że odwiedza galerię handlową po to, by skorzystać z oferty rozrywkowej centrum. Dla wielu jest to miejsce spotkań numer 1.

Odwołując się do badań, niezbędnymi elementami oferty centrum handlowego, jest rozbudowana strefa gastronomiczna oraz rozrywkowa. Znaczenie strefy leisure wzrasta, a galerie handlowe stale urozmaicają i rozbudowują ofertę rekreacyjno-rozrywkową o kolejne atrakcje. Aż 89 proc. osób, które odwiedziło kino, wybrało to, które znajdowało się w centrum handlowym. Z siłowni w obiekcie korzysta 27 proc. klientów.

W galeriach pojawiają się kręgielnie, szkoły tańca, salony kosmetyczne i SPA, a także punkty oferujące usługi stomatologiczne i medycyny estetycznej. Nowa, znacznie poszerzona oferta podoba się Polakom. Aż 76 proc. jest zdania, że pojawienie się w galerii handlowej usług zdrowotnych to pozytywne zjawisko. Sukces tkwi w dostosowaniu strefy leisure do oczekiwań mieszkańców danego regionu. Oferta musi uwzględniać ich potrzeby oraz rytm życia według jakiego funkcjonują. Dużo zależy także od oferty rozrywkowej istniejącej w sąsiedztwie.

- Niejednokrotnie, uwzględniając sąsiedztwo i funkcjonującą konkurencję już samo kino będzie główną atrakcją i przyciągnie dużą ilość klientów, czasem natomiast oferta musi być bardzo zróżnicowana i rozbudowana, żeby obiekt zasłużył na miano „centrum handlowo-rozrywkowego”. Dobrym przykładem bogatej oferty rozrywkowej dostosowanej do potrzeb regionu jest bielskie Gemini Park, którego strategia marketingowa, rozwiązania architektoniczne oraz tenant mix dopasowane zostały do potrzeb całej rodziny. Galeria ze względu na swoją znakomitą lokalizację oferuje nie tylko bogatą strefę rozrywki – tj. rozbudowaną ofertę gastronomiczną, nowoczesną siłownię czy salon kosmetyczny, ale także szeroką ofertę związaną z zagospodarowaniem terenu wokół centrum, gdzie zbudowano ekologiczny park w Dechę, o łącznej powierzchni blisko 5 tys. mkw. Klientami Gemini Park w Bielsku-Białej są bardzo często rodzice z dziećmi, dlatego do nich skierowana jest duża część działań promocyjnych. Kontynuacja strategii centrum rodzinnego, a także niestandardowe projekty marketingowe są doceniane przez mieszkańców Bielsko-Białej i okolic. Świadczy o tym m.in. przyznana niedawno twórcom parku W DECHE główna nagroda w konkursie „InwestujeMY w dzieci”, zorganizowanym przez portal Czas Dzieci, promujący najlepsze w Polsce atrakcje dla najmłodszych - mówi Anna Malcharek, dyrektor zarządzający w Gemini Holding.

Całość na propertynews.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    2,62

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9324

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane