4F chce rozbudować sieć sklepów i wprowadzić nowy koncept detaliczny

Autor: Puls Biznesu 28 stycznia 2014 12:51

Spółka 4F, która ubiera olimpijczyków, chce rozbudować sieć sklepów, wprowadzić nowy koncept detaliczny i wyjść za granicę. Myśli też o giełdzie - informuje Puls Biznesu.

W 2013 roku przychody 4F wyniosły ponad 200 mln zł. Jej właściciel - Igor Klaja chce utrzymać 20-30-proc. dynamikę sprzedaży. Jednocześnie zaznacza, że ten rok będzie trudny dla branży sportowej w kraju.

W 2012 roku 35 proc. udziałów w 4F objął Sobiesław Zasada. Obecnie sieć tworzy 65 placówek własnych i ok. 50 franczyzowych.

Tylko w tym roku spółka planuje otwarcie 30 sklepów; w ub.r. uruchomiła ich ponad 20. Firma chce też wejść do 2-3 krajów na zachodzie Europy oraz przygotowuje nowy projekt detaliczny w Polsce.

W ramach dywersyfikacji przychodów 4F ma się też pokusić o produkcję sprzętu sportowego.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    11,49

  • Śr

    7,06

  • Min

    3,68

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane