4F chce rozbudować sieć sklepów i wprowadzić nowy koncept detaliczny

Autor: Puls Biznesu 28 stycznia 2014 12:51

Spółka 4F, która ubiera olimpijczyków, chce rozbudować sieć sklepów, wprowadzić nowy koncept detaliczny i wyjść za granicę. Myśli też o giełdzie - informuje Puls Biznesu.

W 2013 roku przychody 4F wyniosły ponad 200 mln zł. Jej właściciel - Igor Klaja chce utrzymać 20-30-proc. dynamikę sprzedaży. Jednocześnie zaznacza, że ten rok będzie trudny dla branży sportowej w kraju.

W 2012 roku 35 proc. udziałów w 4F objął Sobiesław Zasada. Obecnie sieć tworzy 65 placówek własnych i ok. 50 franczyzowych.

Tylko w tym roku spółka planuje otwarcie 30 sklepów; w ub.r. uruchomiła ich ponad 20. Firma chce też wejść do 2-3 krajów na zachodzie Europy oraz przygotowuje nowy projekt detaliczny w Polsce.

W ramach dywersyfikacji przychodów 4F ma się też pokusić o produkcję sprzętu sportowego.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    0,60

  • Śr

    0,34

  • Min

    0,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9392

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 556354

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.