PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

50 sklepów sieci Biedronka w nowym koncepcie, stoisko warzywne z marką Warzywniak

Autor: dlahandlu.pl 24 sierpnia 2015 09:38

50 sklepów sieci Biedronka w nowym koncepcie,  stoisko warzywne z marką Warzywniak Warzywniak to jeden z nowych projektów biedronki, fot. PTWP

W ubiegłym roku Biedronka rozpoczęła testy, m.in. stoiska mięsnego z obsługą, nowych działów z warzywami i owocami, piekarni oraz półki z alkoholami. Nowy koncept jest obecnie testowany w około 50 placówkach sieci w wybranych lokalizacjach, głównie w sklepach w Warszawie. Dla stoisk z  warzywami i owocami sieć zaczęła stosować nazwę Warzywniak. Takie oznaczenie znalazło się też na pakowanych warzywach, m.in. pomidorach.  W Lidlu stoiska z warzywami i owocami funkcjonują pod marką "Ryneczek Lidla".

- W naszych sklepach prowadzimy równolegle testy wielu rozwiązań, które na bieżąco analizujemy w celu zwiększenia efektywności naszych placówek i poprawy jakości dokonywania zakupów przez klientów. Przykładem tego typu działań jest właśnie nowy układ w wybranych sklepach zakładający odmienioną aranżację dla poszczególnych kategorii produktów takich jak np. owoce i warzywa, pieczywo, alkohol, kwiaty, etc. W sklepach remontowanych i nowo otwieranych wprowadzany jest nowy układ kategorii owoców i warzyw. W przypadku pozostałych zmian, ze względu na ich testowy charakter, na tym etapie nie udzielamy szczegółowych informacji – dowiedzieliśmy się w biurze prasowym Jeronimo Martins Polska.

Jak podał kilka dni temu portalspozywczy.pl, Biedronka w swoich sklepach testuje również samoobsługowe automaty do wyciskania soku z pomarańczy. W kwietniu br. informowaliśmy, że sieć zarejestrowała znak towarowy "BIO Farma Biedronki" i prowadzimy działania związane z rozszerzeniem oferty produktów ekologicznych.

Podobnie jak jej największy konkurent, Lidl, Biedronka stawia na produkty świeże, zauważając, że klienci coraz chętniej wracają do sklepów specjalistycznych.

Porównaj dwóch największych konkurentów: Biedronka vs. Lidl

Jak zauważają eksperci, sieci dyskontowe ewoluują w stronę supermarketu. Biedronce w ostatnim czasie udało się znacząco poszerzyć asortyment (z 1500 SKU w kwietniu 2014 do 2400 w maju 2015 - dane ABR Sesta) , co zdaniem analityków było bardzo dobrym posunięciem i wpłynęło na poprawę wyników like-for-like.

Jak zauważyli eksperci ABR Sesta, Biedronka wprowadzając nowe produkty musiała się zmierzyć z wieloma wyzwaniami: logistycznymi, zarządzania asortymentem i zarządzania ceną. Jednak oczekiwania klientów skierowały ją w stronę poszerzenia oferty.

- Na bieżąco poszerzamy asortyment produktów dostępnych w naszych sklepach, rozwijając zarówno produkty marki własnej, jaki i wprowadzając nowe artykuły brandowe na stałe do asortymentu. Testujemy też różne innowacyjne rozwiązania, mając świadomość, że oczekiwania nowoczesnego klienta są coraz wyższe. Myślimy o konsumentach zarówno w kategoriach jakości obsługi, jak i wyglądu sklepów oraz oferty, z jakiej mogą skorzystać - poinformowali przedstawiciele sieci.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • qwerty 2015-08-27 00:07:10

    Jak dla Ciebie 2000 brutto (250 zł więcej brutto niż najniższa krajowa - 1750 zł i ok. 170 zł więcej na rękę) to dużo to gratuluję dobrego samopoczucia i zachwytu pensjami w tej sieci.

  • ..I.. 2015-08-25 23:25:26

    już pogrążyli hipermarkety, od lat duszą tradycję, teraz przyszła pora na supermarkety, które pierwszy raz nie pokażą wzrostów, przyszedł czas na konsolidację w segmencie supermarketów albo podzielą los hipermarketów. Mamy ponad 3000 dyskontów (głównie Biedronka, Lidl i Netto) i niespełna 2500 supermarketów (kilkanaście! różnych sieci)... daje kilka lata i połowa zdechnie ku uciesze zagranicznych sieci.

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8032

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.