56-proc. wzrost sprzedaży Grupy HubStyle w I kwartale 2016 r.

Autor: www.dlahandlu.pl 17 maja 2016 09:19

HubStyle, właściciel popularnych marek odzieżowych, w I kwartale 2016 r. koncentrował się na dynamicznym wzroście skali biznesu – do wprowadzenia przygotowano dwa nowe koncepty modowe, wzmocniono obszar IT oraz logistykę. Przychody netto ze sprzedaży Grupy w pierwszych 3 miesiącach roku 2016 r. wzrosły o 56 proc.

W I kwartale 2016 r. Grupa HubStyle odnotowała 4 644 tys. zł przychodów netto ze sprzedaży wobec 2 982 tys. zł przed rokiem. Ze względu na istotne nakłady związane z wdrażaniem kolejnych dwóch konceptów modowych, uruchomieniem nowego silnika do zarządzania platformami sklepowymi, a także wdrożeniem systemu ERP, w I kwartale Grupa poniosła 848 tys. zł straty wobec 213 tys. zł straty rok wcześniej. Poniesione wydatki mają na celu przygotowanie Grupy do intensywnego rozwoju w kolejnych kwartałach.

- Jesteśmy na ważnym etapie rozwoju, który jest kluczowy z punktu widzenia przygotowania  Grupy do dalszych, dynamicznych wzrostów. Poniesione w pierwszym kwartale nakłady umożliwiają nam rozwój skalowalnej infrastruktury i wzmocnienie logistyki  – mówi Wiktor Dymecki, członek zarządu i dyrektor finansowy HubStyle SA.

Pierwsze trzy miesiące 2016 r. były okresem przygotowań do wprowadzenia kolejnych dwóch konceptów modowych. Opracowana została kompleksowa strategia marketingowa, prowadzone były działania związane z przygotowaniem kanałów sprzedaży nowych branów. Już w II kwartale HubStyle wprowadził dwie nowe marki: Kragelman - pierwszy męski brand w portfolio - oraz Freakylicks - skierowany do młodych kobiet, brand mody ulicznej.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,20

  • Śr

    2,91

  • Min

    2,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8963
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane