6. września ruszył salon Reserved w Londynie. Kosztował 20 mln zł

Autor: pr 3 sierpnia 2017 14:13

Kate Moss weźmie udział w globalnej kampanii Reserved towarzyszącej otwarciu pierwszego salonu marki na Oxford Street w Londynie. Nakłady inwestycyjne na sam projekt i budowę wyniosły blisko 20 mln złotych. Umowa najmu została podpisana na 10 lat.

Kampania zrealizowana w Londynie z udziałem znanego fotografa mody Daniela Jacksona ma pokazać tożsamość marki Reserved w sposób, który przemówi do  brytyjskich klientów. 

- Przy przygotowaniu tej kampanii kluczową kwestią było dla nas pokazanie indywidualnego, bardzo osobistego i autentycznego stylu Kate. To właśnie uosabia Reserved, łącząc w sobie zarówno modę, jak i indywidualizm – mówi Monika Kapłan, dyrektor marketingu Reserved.

Londyński salon Reserved przy Oxford Street 252 został oficjalnie otwarty 6 września br. Powierzchnia sklepu wynosi ok. 3 tys. m.kw. Razem z otwarciem salonu ruszy również sprzedaż internetowa Reserved na rynku brytyjskim.

- Otwarcie pierwszego salonu Reserved przy Oxford Street to ważny krok w historii rozwoju LPP. Londyn to europejska stolica mody. Nasza obecność w tak prestiżowej lokalizacji to kolejny etap budowania globalnej rozpoznawalności marki Reserved i LPP jako firmy – mówi Marek Piechocki, Prezes Zarządu LPP S.A.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9324

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane