60 proc. klientów Pepco robi tam zakupy raz w miesiącu

Autor: dlahandlu.pl 24 stycznia 2017 09:32

60 proc. klientów Pepco robi tam zakupy raz w miesiącu Fot. mat. pras. Pepco

- PEPCO nieustannie się rozwija i powiększa liczbę swoich sklepów zarówno w Polsce, jak i poza granicami naszego kraju. W październiku ubiegłego roku, niespełna po 12 latach od otwarcia pierwszego sklepu PEPCO w Polsce, otworzyliśmy w Bydgoszczy 1.000 sklep naszej sieci. Do końca pierwszej połowy tego roku otworzymy kolejnych 120 sklepów i wówczas będzie można odwiedzić prawie 1200 placówek PEPCO w sześciu europejskich krajach - mówi w rozmowie z portalem dlahandlu.pl Marcin Stańko, dyrektor operacyjny sieci.

Wiosną 2017 roku PEPCO zadebiutuje w Chorwacji, a następnie w kolejnych krajach Europy Środkowo-Wschodniej.

- Swoje sklepy lokalizujemy w miastach zamieszkałych przez co najmniej 8.000 mieszkańców, ze szczególnym uwzględnieniem miast o liczbie mieszkańców w zakresie 10 000 – 100 000. Sklepy PEPCO znajdują się w pobliżu głównych dróg, gdzie istnieje naturalny ruch klientów. Sklepy zlokalizowane są w centrach miast, parkach i centrach handlowych. Tam, wraz z sąsiadującymi operatorami spożywczymi, tworzą kompleksową ofertę handlową. Koncept naszych sklepów odróżnia sieć od innych obecnych na rynku - PEPCO to samoobsługowe sklepy dyskontowe zlokalizowane blisko klientów, oferujące optymalny asortyment w najniższych cenach - mówi Marcin Stańko.

Sklepy PEPCO ukierunkowane są na sprzedaż odzieży i artykułów dekoracyjnych i przemysłowych w najniższych cenach. Oferta PEPCO to – w sumie 30 grup asortymentowych i około 3800 produktów. Główne grupy asortymentowe w PEPCO to: odzież dziecięca, z pełnym zakresem odzieży dla dzieci w wieku 0-14 lat, odzież damska, męska, bielizna, dodatki i akcesoria odzieżowe, zabawki i artykuły papiernicze, produkty wyposażenia domu, artykuły dekoracyjne i ozdoby, tekstylia domowe itp.

- Naszą siłą są nasi klienci. Prawie 60 proc. klientów PEPCO to klienci lojalni, czyli tacy, którzy wracają do nas na zakupy co najmniej raz w miesiącu. Wśród nich są przede wszystkim mamy - kobiety świadome finansowo, które chcą być dumne z tego, jak dbają o swoją rodzinę i gospodarstwo domowe - dodaje przedstawiciel PEPCO.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9701

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 772811

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane