60 proc. użytkowników kart lojalnościowych to klienci marketów

Autor: dlahandlu.pl 24 lutego 2012 15:11

Badanie ,,Programy lojalnościowe z perspektywy użytkowników" przeprowadzone przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia w 2011r pokazuje, że ponad połowa uczestników programów lojalnościowych nosi w portfelu karty, zapewniające zniżki cenowe lub naliczanie punktów, które potem wymieniane są na nagrody.

Zdecydowanie najwięcej użytkowników kart lojalnościowych to klienci marketów (ok. 60 proc.), sieci paliwowych (ok. 53 proc.) i telefonii komórkowych (blisko 38 proc.).

Dzięki zwiększeniu wizyt lklientów, firmy mogą podnieść swój zysk od 25 proc. do 80 proc., w zależności od rodzaju wybranej działalności.

Pierwszymi firmami w Polsce, które zaczęły wprowadzać do swojej oferty programy lojalnościowe były koncerny paliwowe. Obecnie istnieje takich programów pięć: Partner Club na stacji BP, Smart na stacjach Shell, Vitay i koncern PKN Orlen, Program Navigator Grupy Lotos oraz sieć stacji Statoil w programie Premium Club.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,29

  • Śr

    2,75

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10985

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 748244

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane