PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

63 mld euro sprzedaży Metro Group

Autor: www.dlahandlu.pl 20 października 2014 12:17

63 mld euro sprzedaży Metro Group

Metro Group przedstawiło wyniki finansowe rok obrotowy 2013/2014. W tym czasie Grupa zanotowała sprzedaż na poziomie 63 mld euro w porównaniu do 65,7 mld euro w analogicznym okresie roku ubiegłego, co oznacza spadek o 4 proc. w euro oraz 1,7 proc. w walucie lokalnej.

Sprzedaż METRO Cash & Carry wyniosła w tym okresie 30,5 mld euro ( wzrost o 1 proc. LfL). 

- Sprzedaż LfL segmentu cash&cary wzrosła piąty raz z rzędu. Pozytywny efekt przyniosły m.in. działania sieci związane z 50. rocznicą działalności brandu - opisuje spółka.

Sieć Real zanotowała sprzedaż na poziomie 8,4 mld euro (LfL - spadek o 0,8 proc., zaś sprzedaż liczona w euro spadła aż o 18,7 proc.). Sieć zmniejszyła się w badanym okresie aż o 73 placówki.

- Spadek o ponad 18 proc. wynikał głównie ze zbycia nieruchomości w Europie Wschodniej. W samym czwartym kwartale sprzedaż wyniosła 1,9 mld euro. Sprzedaż LfL sieci w Niemczech nieznacznie wzrosła o 0,2 proc. w IV kw. Wyniki poprawiła modernizacja placówek - atrakcyjna oferta produktów z dużym udziałem świeżej żywności i silnych marek własnych stworzyły przyjemne doświadczenia zakupowe - komentuje firma. 

Sieć Media-Saturn osiągnęła sprzedaż w wysokości 21 mld euro (LFL spadek o 0,9 proc., w euro spadek o 0,3 proc.).

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,50

  • Śr

    4,82

  • Min

    2,95

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7204

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.