650 maszyn kawowych Costa Express do 2020 roku

www.portalspozywczy.pl 26 stycznia 2015 14:22

CHI Polska, operator sieci kawiarni Costa Coffee i Coffeeheaven jest w trakcie procesu rebrandingu i zmiany logo na Costa. Przemianę przechodzą także maszyny kawowe Coffeeheaven Express na stacjach paliw Shell i restauracjach Sodexo. Teraz będą nazywać się teraz Costa Express. W planach jest także dynamiczny rozwój tej marki i osiągniecie liczby 650 maszyn do 2020 r. O rozwoju marki Costa Express rozmawiamy z Wiktorem Sawoniaką, dyrektorem Coffeeheaven Express i Costa Express.

Zmiana marki coffeeheaven express jest częścią większego procesu zmiany marki na Costa. Dzisiaj już ponad 50 proc. maszyn kawowych działa pod marką Costa Express. Rebranding w tej kategorii jest o wiele szybszy niż w kawiarniach. Cieszę się, że proces ten przebiega szybciej niż wstępnie planowaliśmy.

- Kiedy zakończy się proces rebrandingu?

Planujemy, że w lutym 2015 r. wszystkie urządzenia będą już działały pod marką Costa Express.

- Czy maszyny "Express" działają w całej Polsce?

Dzisiaj urządzenia pod marką Costa Express i coffeeheaven express są dostępne w całym kraju, a na mapie Polski nie ma "białych plam".
Nie ograniczamy się jednak do jednego kraju. Jako Costa chcemy wchodzić na nowe rynki, np. tam, gdzie działają kawiarnie Costa Coffee, ale nie ma jeszcze sieci punktów typu "Express".

- Ile maszyn działa obecnie na terenie Polski?

Obecnie na polskim rynku działa ponad 160 maszyn. Chcemy dalej dynamicznie rozwijać tę sieć. Widzimy potencjał rynku, obserwujemy, że konsumenci doceniają jakość marki Costa i poszukują naszej oferty. Korzystają na tym nasi partnerzy, dlatego tez są zainteresowani coraz bardziej taką współpracą.

- Czy maszyny kawowe działają tylko na stacjach Shell, czy także w innych lokalizacjach?

Shell jest obecnie naszym głównym partnerem, ale jest wiele innych miejsc, gdzie nasze maszyny mogą z powodzeniem funkcjonować. I dlatego współpracujemy z restauracjami, niezależnymi stacjami paliw, biurami firm czy cukierniami.

- Jak zatem wyglądają plany rozwoju sieci?

Prowadzimy rozmowy z wieloma potencjalnymi partnerami. Staramy się zrozumieć rynek i to, gdzie jest zapotrzebowanie na tego typu usługi. Mimo tego, że naszym rdzennym rynkiem są stacje paliw, to staramy się wychodzić z ofertami do różnego rodzaju miejsc, wszędzie tam gdzie klient chce sięgnąć po dobrą kawę nie tracąc przy tym czasu na wizytę w kawiarni. Są to np. przychodnie medyczne, kluby fitness, baseny, lokalne cukiernie i td.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    2,77

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9343

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane