7,1 mld zł obrotów Grupy Muszkieterów w Polsce

Autor: dlahandlu.pl 6 kwietnia 2018 09:46

7,1 mld zł obrotów Grupy Muszkieterów w Polsce Fot. Shutterstock.com

Grupa Muszkieterów w Polsce, zrzeszająca przedsiębiorców prowadzących działalność pod szyldami Intermarché i Bricomarché, wypracowała w 2017 roku obroty w wysokości 7,1 miliarda złotych – to o ponad 8,5 proc. więcej niż w roku poprzednim.

Rozwój Grupy Muszkieterów w Polsce jest wspierany przez inwestycje – te w u ubiegłym roku wyniosły ponad 60 milionów złotych, a w roku bieżącym mają wynieść ponad 100 milionów złotych.

Zarząd Grupy postrzega rynek handlu detalicznego w Polsce jako ukształtowany, jednocześnie oceniając, iż przy zachowaniu dotychczasowej dynamiki posiada on duży potencjał wzrostu. 

W 2018 roku planowane jest otwarcie około 20 nowych supermarketów Bricomarché i Intermarché, a także uruchomienie kolejnych składów budowlanych Bricomarché oraz stacji paliw przy marketach Intermarché. Również w tym roku Grupa planuje prace nad stworzeniem nowej globalnej strategii marketingowej oraz nad wdrożeniem multiformatowości i rozwiązań wspierających multikanałowość.

– Grupa Muszkieterów z obrotami przekraczającymi 7 miliardów złotych umocniła swoją pozycję w czołówce polskiego retailu. Wzrost udziałów Bricomarché w rynku DIY odbywał się zgodnie z oczekiwaniami. Wierzymy, że 2018 rok będzie dla nas równie udany. Przed nami czas intensywnej pracy podczas wdrażania wielu inicjatyw, które mają nas wesprzeć w osiągnięciu sukcesu m.in. w zakresie rozwoju logistyki, oferty produktowej, ale także  konceptu naszych sklepów – komentuje Marc Dherment, dyrektor generalny Grupy Muszkieterów w Polsce.

Sieć Intermarché wraz ze stacjami paliw wypracowała niemal 6,4 proc. wzrost obrotów r/r i zakończyła 2017 rok z obrotami na poziomie 5 miliardów złotych. Grupa Muszkieterów nie ustaje w poszukiwaniu innowacyjnych rozwiązań, których celem jest rozwój marketów pod szyldem Intermarché w różnych formatach i kanałach.

W 2017 roku sieć Intermarché wprowadziła nową markę własną „Ulubione”. W ubiegłym roku sieć uruchomiła również oficjalny fanpage marki na Facebooku i nową aplikacje mobilną Intermarché Polska,

– Biorąc pod uwagę wymagający rynek spożywczy i rosnącą konkurencję m.in. cenową, Intermarché dokonało znaczącego postępu w zakresie sprzedaży w porównaniu do sklepów tego samego formatu. Mamy pełną świadomość zarówno wyzwań, jakie polski rynek przed nami stawia, jak i możliwości, które oferuje, dlatego intensywnie pracujemy nad usprawnieniami w wielu obszarach naszej organizacji. Jestem przekonany, że ich efekty pomogą nam w realizacji ambicji związanych z wykorzystaniem potencjału wzrostowego Grupy Muszkieterów oraz umocnienia pozycji na polskim rynku supermarketów  – powiedział Marc Dherment.

  • dvd 2018-04-12 21:11:10

    W Warszawie w tym roku mają jeszcze coś otworzyć gdzieś to pisali

  • Paweł 2018-04-07 18:37:47

    Czy Inter Marche otworzy jeszcze jakieś sklepy w Warszawie

  • nierozumiem 2018-04-06 18:31:05

    a czemu zamyka sklepy ?

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    20,65

  • Śr

    11,93

  • Min

    9,33

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 3987

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 699518

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane