70 proc. konsumentów buduje swoje zdanie na temat marki bazując tylko na opakowaniu

Autor: pr 22 sierpnia 2017 11:41

Sukcesy Coca-Coli, czy innych marek znanych dzięki swoim opakowaniom, jak np. Pringles, czy Campbell’s znajdują potwierdzenie w wynikach badań konsumenckich prezentowanych przez packagingoftheworld.com. Wynika z nich między innymi, że aż 70% konsumentów buduje swoje zdanie na temat marki bazując wyłącznie na jej opakowaniu, ponad połowa kupujących gotowa jest zapłacić za dany produkt minimalnie więcej, jeśli jest on lepiej zapakowany, a co trzecia firma zanotowała wzrost przychodów po tym jak poprawiła sposób pakowania swoich produktów.

- Opakowanie tak naprawdę w coraz większym stopniu sprzedaje konkretny produkt, i wpływa na postrzeganie marki. W ostatnich latach widzimy, jak szybko rośnie świadomość firm i producentów na temat potrzeb konsumentów dotyczących pakowania. Wśród naszych klientów błyskawicznie przybywa firm z różnych nowych branż: głównie browarów rzemieślniczych, cukierni i producentów żywności – zwłaszcza ekologicznej, a w ostatnim czasie także sklepów internetowyc” – ocenia Joanna Ślazyk założycielka firmy Zapakujeco, zajmującej się produkcją opakowań z tektury i prowadzącej sklep internetowy Zapakujeco.pl

Także w sklepach internetowych, które zdobywają kolejne udziały w polskim rynku, coraz więcej uwagi przykłada się do sposobu pakowania produktów. Dotyczy to szczególnie ubrań, ale też między innymi kosmetyków, zabawek, czy artykułów gospodarstwa domowego – zwłaszcza dobrych marek, w przypadku których sposób pakowania powinien być adekwatny do wysokiej jakości towaru. Również ten trend znajduje potwierdzenie w wynikach badań, zgodnie z którymi aż 55% kupujących on-line wraca na stronę sklepu jeśli zamówiony towar otrzymali w indywidualnie przygotowanych opakowaniach.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,20

  • Śr

    2,91

  • Min

    2,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8963
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane