88 proc. Polek decyduje o zakupach spożywczych dla domu

Autor: dlahandlu.pl 10 października 2012 14:47

88 proc. Polek podejmuje decyzje o zakupach spożywczych dla swojego domu, w tym aż 66 proc. robi to całkowicie samodzielnie. O wyborze kosmetyków i chemii gospodarczej dla swojej rodziny decyduje 87 proc. Polek (z czego 71 proc. robi to w pełni samodzielnie). Ponadto prawie 40 proc. Polek kupuje mężowi bądź partnerowi wszystkie lub większość ubrań i kosmetyków.

Najczęściej przy zakupie produktów Polki zwracają uwagę  na markę i skład danego produktu (odpowiednio 61 proc. i 41 proc.). Przeciętna Polka na zakupy „dla domu" poświęca 4 godziny tygodniowo, zaś na zakupy „dla siebie" - 2 godziny. Na kosmetyki do makijażu Polki wydają miesięcznie średnio 42 złote, a na kosmetyki pielęgnacyjne - średnio 59 złotych. Miesięczne wydatki Polek na własne ubrania, buty i akcesoria plasują się na poziomie 145 złotych. 61 proc. respondentek twierdzi, że przy wyborze marki często kieruje się przywiązaniem do niej.  Zdaniem badanych najgorsze pod względem komunikacji do kobiet jest branża alkoholowa.

 

„Polki same o sobie" to wspólny projekt agencji Garden of Words oraz Domu Badawczego Maison. Badanie „Polki same o sobie" zostało przeprowadzone w lipcu i sierpniu 2012 roku, na reprezentatywnej próbie Polek w wieku od 18 do 70 lat.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,99

  • Śr

    6,22

  • Min

    2,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8963
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane