9 proc. sprzedaży CCC realizuje się w e-commerce

Autor: dlahandlu.pl 28 lutego 2017 09:30

W 2016 roku grupa CCC miała 3,191 mld zł przychodów, 375,6 mln zł zysku operacyjnego i 306,5 mln zł zysku netto jednostki dominującej. W 2015 roku przychody wynosiły 2,307 mld zł, zysk operacyjny 256,7 mln zł, a zysk netto jednostki dominującej 259,4 mln zł.

Przychody ze sprzedaży detalicznej w 2016 r. stanowiły 85,8 proc. całości sprzedaży od klientów zewnętrznych, przy 5,2 proc. sprzedaży hurtowej, 9,0 proc. sprzedaży w kanale e-commerce.

Sprzedaż detaliczna na 1 mkw. wyniosła 6,4 tys. zł/m kw. (6,4 tys. zł/m kw. w analogicznym okresie 2015 r.) przy wzroście średniej powierzchni sklepu CCC o 9,5 proc. do poziomu 535 mkw.

Wzrosty w placówkach porównywalnych odnotowano na wszystkich rynkach (Polska +10,0 proc.; Europa Środkowo-Wsch. +4,9 proc.; Europa Zachodnia +4,0 proc.) - podało CCC w raporcie.

Na koniec grudnia 2016 roku sieć sprzedaży grupy CCC obejmowała 862 placówki sieci CCC. 

Powierzchnia sprzedaży grupy na koniec grudnia 2016 r. wyniosła 459,0 tys. mkw. (w tym: sieć CCC 458,6 tys. m kw, sieć BOTI 0,4 tys. mkw. ) i wzrosła o 88,3 tys. mkw. (w stosunku do stanu na koniec grudnia 2015 r.), na co złożyły się otwarcia i powiększenia sklepów CCC +94,7 tys. mkw. i zamknięcia – 6,4 tys. mkw. (w tym: sieć CCC 5,2 tys. mkw.).

Powierzchnia sprzedaży w placówkach własnych sieci CCC wzrosła o 25,4 proc. do 425,7 tys. m kw. (w tym: 212,2 tys. m kw. w Polsce). Powierzchnia sprzedaży w placówkach franczyzowych CCC wzrosła o 11,1 proc. do 32,9 tys. m kw.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    11,49

  • Śr

    6,86

  • Min

    3,68

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9338

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane