PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Abpol wchodzi do sieci Mila

Autor: dlahandlu.pl 23 marca 2015 12:01

Abpol Company Polska S.A., zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, poinformowała o rozpoczęciu współpracy z ogólnopolską siecią handlową MILA. Do jej oferty wprowadzone zostaną produkty marek własnych należących do spółki.

Nawiązanie współpracy z tą ogólnopolską siecią, posiadającą 167 supermarketów detalicznych zlokalizowanych na terenie całego kraju, przyczyni się do mocnego wzrostu przychodów Abpolu w najbliższych latach.

W lutym spółka wprowadziła swoje produkty do sieci Społem Szczecin oraz rozszerzyła asortyment prezerwatyw marki własnej You&Me dostępnych w sieci Intermarche o opakowania wielosztukowe - 12 sztuk. Abpol rozpoczął także sprzedaż plastrów opatrunkowych marki własnej QuickPlastR w placówkach Poczty Polskiej. Natomiast w marcu rozszerzył portfolio produktów dostępnych w sieci dystrybucyjnej AT o prezerwatywy marki You&Me. Z kolei w ostatnim czasie podpisana została umowa w zakresie sprzedaży produktów będących markami własnymi Spółki w sieci salonów prasowych Tobacco Press.

Abpol wypracował w IV kw. 2014 r. zysk netto na poziomie 42 tys. zł przy przychodach sięgających 1.398 tys. zł. W analogicznym okresie 2013 r. strata netto Emitenta przekroczyła 201 tys. zł. Cały 2014 r. Spółka zakończyła osiągnięciem 116 tys. zł zysku netto wobec 81 tys. zł w 2013 r.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    2,96

  • Min

    2,33

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.