Actimel w nowych smakach z reklamowym wsparciem

Autor: dlahandlu.pl 6 marca 2018 14:01

Actimel w nowych smakach z reklamowym wsparciem Fot. materiały prasowe

W marcu na sklepowych półkach pojawią się dwie oryginalne propozycje od Actimela: o smaku granatu, jagód i korzenia maca oraz mango, kurkumy i jagód goji. Wprowadzenie nowych smaków będzie wsparte ogólnopolską kampanią w TV, mediach społecznościowych i punktach sprzedaży, opartą na haśle „Wstrząśnij swoim porankiem”.

Nowe propozycje od Actimela to dwa zaskakujące smaki: granat, jagody i korzeń maca oraz mango, kurkuma i jagody goji.

W marcu ruszy ogólnopolska kampania reklamowa w TV, mediach społecznościowych, rozpocznie się także współpraca z blogerami. W ramach wsparcia sprzedaży planowane są również samplingi i materiały POS w sklepach. Komunikacja nowych smaków będzie nawiązywać do globalnej kampanii Mam moc, a jej hasłem przewodnim będzie „Wstrząśnij swoim porankiem z Actimelem”.
Za przygotowanie materiałów promocyjnych odpowiadają agencje Y&R, VML oraz Labstore. Zakupem mediów zajął się Mediacom.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8711

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane