Action rozpoczął współpracę z siecią Real i Intermarche

Autor: PAP 24 września 2010 21:32

Action wdraża program oszczędnościowy, który ma umożliwić grupie zmniejszenie w 2011 r. kosztów działalności o 10 mln zł. Spółka upatruje szanse na dalszy wzrost m.in. w nowych rynkach zbytu i zwiększaniu liczby klientów eksportowych - poinformowali na konferencji prasowej przedstawiciele spółki.

 

Grupa Action, właściciel sklepu a.pl, ale głównie dystrybutor sprzętu AGD/RTV będzie szukała oszczędności optymalizując prace niektórych działów i upraszczając strukturę działalności. Planuje także zweryfikować rozpoczęte w ubiegłym roku projekty inwestycyjne i zamrozić nowe inwestycje. Prezes zapowiedział także obniżenie o 30 proc. wynagrodzeń zarządu. Oprócz planowanych oszczędności Action prowadzi prace nad zwiększeniem sprzedaży.

" Podpisaliśmy kontrakt i rozpoczęliśmy współpracę z siecią Real oraz ze spółką MGI zrzeszającą sieci Intermarche i Bricomarche. Rozszerzyliśmy działalność w sieci E'Leclerc poprzez podpisanie umów z jej kolejnymi spółkami" - dodał.

Action w najbliższej przyszłości chce położyć także mocny nacisk na sprzedaż produktów pod markami własnymi, co ma być istotnym elementem walki o poprawę marż.

W I półroczu 2010 r. skonsolidowany zysk netto Action wyniósł 8,08 mln zł, a w samym drugim kwartale 78 tys. zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,19

  • Śr

    0,75

  • Min

    0,62

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10963

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane