Adam Nawałka w reklamie piwa Warka

Autor: wirtualnemedia.pl 19 marca 2018 10:35

Adam Nawałka w reklamie piwa Warka Na zdj. Adam Nawałka, fot. materiały prasowe

Warka po raz kolejny zaprasza do wyśnionego świata mężczyzn i tym razem odsłania jego futbolowe oblicze. W nowym spocie, emitowanym w TV, zobaczymy jak mieszkańcy Planety Warka szykują się do piłkarskiego święta pod okiem trenera Adama Nawałki.

Planeta Warka to miejsce już dobrze znane konsumentom z poprzednich spotów. Przedstawia wyimaginowany świat, gdzie wszystko kręci się wokół męskich potrzeb i zainteresowań. W tej rzeczywistości szczególne miejsce zajmuje futbol i mecze biało-czerwonych, którzy w tym roku dostarczą nam emocji podczas rozpoczynających się w czerwcu mistrzostw.

W najnowszym spocie możemy obserwować przygotowania Planety Warka do piłkarskiego święta, które ruszyły już pełną parą. Cała przestrzeń – od dróg, przez budynki, aż po najwyższe górskie szczyty pokrywa się biało-czerwonymi barwami. Na cześć naszej drużyny rozbrzmiewa w tle skomponowana specjalnie na tę okazję pieśń kibiców, odgrywana do muzyki z „Siedmiu Wspaniałych”. Wszystkiemu z zadowoleniem przygląda się specjalny gość - trener Adam Nawałka, bohater tegorocznej kampanii Warki.

Klimat z Planety Warka będą też mogli poczuć kibice, którzy wybiorą się na towarzyskie mecze kadry. Już przed najbliższymi spotkaniami z Koreą Południową (23 marca, Wrocław) i Nigerią (27 marca, Chorzów) marka rozda kibicom w drodze na stadion kilkanaście tysięcy biało-czerwonych chust kibica, z którymi wspieranie naszej drużyny będzie jeszcze bardziej efektowne.
Nowy spot reklamowy Warki wyreżyserował Maciej Kowalczuk, operatorem był Wojciech Zieliński, zrealizował go dom produkcyjny Film Produkcja, postprodukcję wykonał Lunapark, a za udźwiękowienie odpowiada Ztudio&Burza.

Kreację komunikacji z udziałem Adama Nawałki przygotowała Agencja 2012. Opiekę menedżerską sprawują agencje BSS Group i XBRAND. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom. Za działania w kanale digital i w social mediach odpowiada agencja The Digitals, a wsparcie PR zapewnia Agencja ROOTS.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4588

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 699147

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane