Adam Nawałka w reklamie piwa Warka

Warka po raz kolejny zaprasza do wyśnionego świata mężczyzn i tym razem odsłania jego futbolowe oblicze. W nowym spocie, emitowanym w TV, zobaczymy jak mieszkańcy Planety Warka szykują się do piłkarskiego święta pod okiem trenera Adama Nawałki.
Planeta Warka to miejsce już dobrze znane konsumentom z poprzednich spotów. Przedstawia wyimaginowany świat, gdzie wszystko kręci się wokół męskich potrzeb i zainteresowań. W tej rzeczywistości szczególne miejsce zajmuje futbol i mecze biało-czerwonych, którzy w tym roku dostarczą nam emocji podczas rozpoczynających się w czerwcu mistrzostw.
W najnowszym spocie możemy obserwować przygotowania Planety Warka do piłkarskiego święta, które ruszyły już pełną parą. Cała przestrzeń – od dróg, przez budynki, aż po najwyższe górskie szczyty pokrywa się biało-czerwonymi barwami. Na cześć naszej drużyny rozbrzmiewa w tle skomponowana specjalnie na tę okazję pieśń kibiców, odgrywana do muzyki z „Siedmiu Wspaniałych”. Wszystkiemu z zadowoleniem przygląda się specjalny gość - trener Adam Nawałka, bohater tegorocznej kampanii Warki.
Klimat z Planety Warka będą też mogli poczuć kibice, którzy wybiorą się na towarzyskie mecze kadry. Już przed najbliższymi spotkaniami z Koreą Południową (23 marca, Wrocław) i Nigerią (27 marca, Chorzów) marka rozda kibicom w drodze na stadion kilkanaście tysięcy biało-czerwonych chust kibica, z którymi wspieranie naszej drużyny będzie jeszcze bardziej efektowne.
Nowy spot reklamowy Warki wyreżyserował Maciej Kowalczuk, operatorem był Wojciech Zieliński, zrealizował go dom produkcyjny Film Produkcja, postprodukcję wykonał Lunapark, a za udźwiękowienie odpowiada Ztudio&Burza.
Przeczytaj także:
Kreację komunikacji z udziałem Adama Nawałki przygotowała Agencja 2012. Opiekę menedżerską sprawują agencje BSS Group i XBRAND. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom. Za działania w kanale digital i w social mediach odpowiada agencja The Digitals, a wsparcie PR zapewnia Agencja ROOTS.

WYBRANE DLA CIEBIE
- 14:16 EEC 2018: Przedstawiciele branży rolno-spożywczej i handlu będą debatować w...
- 12:19 Hortimex: Nie wszystkie mody żywieniowe są słuszne
- 11:23 Sizeer i Ochnik najemcami Galerii Victoria
- 09:21 Magda Gessler ma własną linię przetworów owocowo-warzywnych
- 09:15 Prezes firmy iRobot: Naszą przyszłością jest przyjaźń z robotami
- 09:02 Auchan Supermarket ruszył na warszawskiej Białołęce (galeria)
- 08:46 22 kwietnia to kolejna niedziela z zakazem handlu
- Pt 16:56 GUS: Niższy wskaźnik koniunktury gospodarczej dla handlu detalicznego
-
Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
-
#NieKupujKochaj - akcja pracowników Biedronki nabiera rozpędu
-
Biedronka idzie za ciosem i kontynuuje hitową promocję
-
Solidarność Tesco: Zarząd przedstawił propozycję podwyżek, nie zgadzamy się...
-
Analitycy spodziewają się dobrych wyników Tesco
-
Lidl odpowiada Biedronce "tanią sobotą"
- 1 Dyrektor HR Tesco: Pracownicy są entuzjastycznie nastawieni do zmian
- 2 Paweł Musiał w zarządzie Eurocashu. Odpowie za biznes detaliczny
- 3 Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
- 4 Piotr i Paweł optymalizuje sieć. Zamyka 4 placówki
- 5 LPP miała w I kw. 1,58 mld zł przychodów i 115 mln zł straty operacyjnej
- 6 Lidl w tydzień wydał na reklamę w telewizji ponad 11,7 mln zł