Agencja Dziadek walczy o przejęcie obsługi marki Tiger

Autor: wirtualnemedia.pl 22 sierpnia 2017 09:27

Agencja Dziadek do orzechów przeprowadziła akcję, którą chce zachęcić Maspex Wadowice do powierzenia jej obsługi marki Tiger w mediach społecznościowych - informuje serwis www.wirtualnemedia.pl.

Aferę Tigera rozpoczął wpis na Instagramie marki z wyciągniętym środkowym palcem oraz podpisem „Chrzanić to co było, ważne to co będzie”. Wpis opublikowano w rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego – 1 sierpnia.

 Wówczas zadeklarowano, że pracownicy, którzy odpowiadają za obsługę Tigera, nie zostaną z Maspexu zwolnieni. Agencją, która obsługiwała wtedy Tigera była J. Walter Thompson Poland Group. Firma tego samego dnia zwolniła osoby odpowiedzialne za stworzenie feralnego wpisu. Finalnie, 11 sierpnia klient rozwiązał z JWT umowę o współpracy, kilka dni później agencja straciła też budżet Kubusia.

Więcej czytaj na www.wirtualnemedia.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • marlena 2017-08-22 20:10:38

    Dla mnie to ktoś rozdmuchuję całą aferę po tym aby było o czym mówić. i z pewnością nie jest to maspex.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    2,62

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9201
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane