Agencja, która przygotowała slogan dla Tesco, pracuje teraz dla Eurocashu

Autor: press.pl 20 października 2015 10:34

Grupa Eurocash postawiła na slogan: "W hurcie liczy się detal" - czytamy w press.pl

Agencja Schulz Brand Friendly wygrała przetarg na nowy claim dla Grupy Eurocash. Slogan "W hurcie liczy się detal" ma pozycjonować firmę jako hurtownika dedykowanego dla detalu i podkreślać wyjątkową rangę detalistów - partnerów grupy. Agencja Schulz Brand Friendly w swoim portfolio ma już claimy: "Tesco. Dla Ciebie dla Rodziny", "Tradis. Paleta możliwości" czy "4Faces.Sport.Know.How." - dla sieci detalicznej właściciela marki 4F.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9628

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane