Ahmad Tea: Spożywanie herbaty w lokalach przekłada się wybory konsumentów

www.portalspozywczy.pl 6 maja 2017 08:42

Moda na zdrowe odżywianie sprawiła, że wzrosło zainteresowanie m.in. herbatą. Konsumenci przykuwają ogromną uwagę nie tylko do tego co jedzą, ale także co piją. Ważne jest pochodzenie herbaty, jej skład, a także przygotowanie i sposób podania, tak aby móc się cieszyć jej pełnym smakiem. Dużą rolę w tym przypadku odgrywają restauracje i kawiarnie. Spożywanie herbaty w lokalach przekłada się wybór przez konsumentów odpowiedniego rodzaju herbaty podczas robienia zakupów do domu.

– Herbata serwowana w lokalach gastronomicznych jest ważnym elementem kształtowania kultury picia tego naparu. Niestety jednak w wielu polskich kawiarniach czy restauracjach często nie przykłada się dużej wagi do herbacianych obyczajów. Często podaje się klientowi przestudzoną wodę w filiżance wraz z saszetką herbaty. Taki sposób niestety nie gwarantuje uzyskania szlachetnego naparu. Brakuje też herbaciarni, gdzie konsument miałby szansę zapoznać się z rytuałem parzenia, nauczyć się różnych sposobów konsumpcji. Na szczęście wraz z trendem świadomego żywienia pojawia się coraz więcej osób zainteresowanych wiedzą na temat zwyczajów i właściwości naparu. Aktywnie poszukują informacji na ten temat, zaopatrują się w niezbędne akcesoria do parzenia i częstokroć wybierają wysokogatunkowe herbaty. Mam nadzieję, że to spowoduje większą troskę o jakość podawanej herbaty również wśród właścicieli lokali gastronomicznych – oceniła Ewa Spychała, Marketing Manager marki Ahmad Tea.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8963
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane