Akcja konsumencka piwa Żywiec w Małopolsce

Autor: pr 5 lipca 2016 11:37

Akcja konsumencka piwa Żywiec w Małopolsce Fot. mat. pras.

Żywiec rozpoczyna lokalną kampanię reklamową dedykowaną konsumentom w Krakowie i okolicach. Komunikacja prowadzona pod hasłem „Krakowska Parafraza”, obejmuje digital, nośniki zewnętrzne, bankomaty oraz punkty sprzedaży.

Krakowiacy tworzą parę z Żywcem odkąd piwo to zyskało uznanie na świecie. Dla podkreślenia tego faktu marka po raz drugi wprowadza w Krakowie komunikację, której bohaterem jest krakowska para, widniejąca na etykiecie piwa od połowy XX w. W akcji „Krakowska Parafraza” para prowadzi zabawne dialogi nawiązujące do miejscowych symboli. Żywiec w charakterystyczny dla marki, humorystyczny sposób bawi się słowem i odwołuje do lokalnych skojarzeń.

Zabawne konwersacje krakowskiej pary zobaczyć można na ponad 100 nośnikach na terenie Krakowa oraz okolic, w tym: billboardach, citylightach oraz wielkoformatowej siatce w centrum miasta, a także na ekranach powitalnych bankomatów. Dedykowane akcji materiały POS i opakowanie Żywca dostępne są w sklepach na terenie Małopolski. Komunikacja obejmuje również działania digital na Facebooku.

Akcję przygotowała agencja Just, która odpowiada też za materiały BTL. Działania w Internecie dla marki Żywiec prowadzi agencja GONG, a wsparcie PR zapewnia agencja ROOTS PR. Media zaplanował i zakupił dom mediowy MediaVest.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,70

  • Śr

    1,22

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9701

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 772811

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane