Akcja promocyjno-wizerunkowa marki Jägermeister

dlahandlu.pl 26 maja 2015 12:06

Akcja promocyjno-wizerunkowa marki Jägermeister

Jägermeister zbiera najbardziej imprezową ekipę w Polsce, którą wyśle na Deichbrand Festival w Niemczech. Kampanię „PartyMeister” przygotowała agencja Lemon Sky J. Walter Thompson Poland.

Akcja promocyjno-wizerunkowa obejmuje działania w social mediach. By wygrać wyjazd na Deichbrand Festival należy wziąć udział w konkursie na Facebooku. Pierwszy krok polega na wklejeniu na tablicę Jägermeistera zdjęcia, które najlepiej przedstawia, jak imprezuje dana ekipa. W kolejnym etapie grupa przygotowuje film, w którym wspólnie musi przekonać, że to właśnie ona powinna wygrać. Na zwycięzców, oprócz samego wyjazdu, czeka mnóstwo atrakcji w drodze na Deichbrand Festival zorganizowanych przez rozrywkową załogę Jägermeister.

 Konkurs „PartyMeister” potrwa do 28 czerwca 2015.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,69

  • Śr

    0,85

  • Min

    0,64

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8711

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane