Aldi będzie rozwijać się szybciej dzięki danym firmy Nielsen

Autor: dlahandlu.pl 8 sierpnia 2017 14:03

Sieć Aldi nawiązała współpracę z firmą Nielsen w celu uzyskania dostępu do większej ilości informacji o klientach -  podał Retail Leader. Wieloletnia współpraca obejmuje dane panelu kupującego, niestandardową analizę detaliczną i pomiary skuteczności reklamy.

Rob Hill, wiceprezes Nielsena ds. usług detalicznych w USA stwierdził w oświadczeniu, że wraz z dynamicznym rozwojem Aldi potrzebuje dostępu do dodatkowych informacji, a Nielsen "wesprze inicjatywy mające na celu rozwój i ekspansję firmy Aldi na rynku amerykańskim".

Aldi ma obecnie prawie 1 700 sklepów w 35 stanach na terenie USA, ale szybko się rozwija. W ciągu najbliższych pięciu lat detalista planuje mieć w Ameryce 2,500 placówek.

Poprzez uzyskanie dostępu do danych firmy Nielsen, Aldi zwiększy swoją przewagę konkurencyjną. Da to sieci dodatkowy impuls do inwestycji w ceny, handel cyfrowy czy customer experience. Biorąc pod uwagę korzystną dla konsumenta politykę cenową sieci Aldi, a także wojny cenowe między takimi detalistami jak Walmart czy Kroger jasne jest, że cena nie jest już kluczowym czynnikiem decydującym o konkurencyjności poszczególnych szyldów.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Wekkiba 2017-08-10 00:07:51

    A jakie oni chcą dane? Ktos w ALDI śpi wystarczy popatrzeć ile LIDLów jest w Warszawie i jak funkcjonują a ile ALDI.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10968

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane