Aldi i Lidl jedynymi sieciami z apetytem na nowe powierzchnie handlowe

Autor: dlahandlu.pl za The Telegraph 1 lutego 2016 10:16

Końcówka 2015 r. pokazała, że Aldi i Lidl to jedyne sieci supermarketów w Wielkiej Brytanii, które mają apetyt na nowe powierzchnie handlowe - czytamy w The Telegraph.


W ostatnim kwartale ubiegłego roku Lidl złożył 48 wniosków w sprawie budowy nowych sklepów. W tym czasie Aldi złożył ich 17 (prawie trzy razy mniej, niż Lidl).

Plany Lidl dotyczące czwartego kwartału 2015 r. wyceniono na kwot około 150 mln funtów.
Sieć w pierwszym kwartale 2015 r. złożyła 19 wniosków na budowę nowych sklepów, w drugim 10, a w trzecim 27. W sumie w całym roku było ich 104.

Lidl ma obecnie ponad 630 sklepów w Anglii, Szkocji i Walii. Celem jest liczba 1500 placówek na terenie Wielkiej Brytanii.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9701

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 772811

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane