Aldi i Lidl odbierają brytyjskim sklepom udział w rynku produktów Halloween

Autor: dlahandlu.pl 27 października 2017 10:10

Wydatki związane z Halloween w Wielkiej Brytanii wzrosną w tym roku o 1,7 proc. co oznacza spowolnienie wzrostu wobec poprzednich lat. Rekordowy wzrost zanotuje sektor odzieży helloweenowej, o 3,1 proc. Natomiast wydatki na dekoracje i rozrywkę związaną z tym obyczajem ogółem spadną, czego powodem jest rosnący udział dyskontów w tym rynku – wynika z informacji Globaldata.

- Zwiększa się liczba detalistów wchodzących na rynek produktów Halloween, którzy wcześniej nie posiadali takiej oferty – mówi Eleanor Parr, retail analyst w firmie Globaldata. Jak tłumaczy, sieci chcą w ten sposób zwiększać sprzedaż, w obliczu coraz trudniejszej sytuacji na rynku.

Najbardziej popularną siecią pod względem produktów halloweenowych w 2016 roku była ASDA. Jednak ta sieć straciła ostatnio na rzecz dyskontów Aldi i Lidl, pod względem udziałów rynkowych, odwiedzalności i sprzedaży. Dlatego utrzymanie pozycji numer jeden na tym rynku może stanowić dla ASDA wyzwanie. Tym bardziej, że sieć odczuwa silną konkurencję ze strony sieci dyskontowych non-food, jak np. H&M, Home Bargains czy Poundland. Sieci te poprawiły w tym roku swoją ofertę halloweenową, jednocześnie proponując konkurencyjne ceny.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10814

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 748653

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane