PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Aldi i Lidl zdobywają udziały w brytyjskim rynku

www.portalspozywczy.pl 30 lipca 2015 13:00

Z badania Kantar Worldpanel wynika, że Sainsbury wyprzedził Asdę i stał się drugą pod względem wielkości udziałów rynkowych siecią handlową w Wielkiej Brytanii. Na pierwszym miejscu ciągle znajduje się Tesco.

Sprzedaż na brytyjskim rynku wzrosła o 0,8 proc. Z wzrostów cieszyli się przede wszystkim mniejsi detaliści. Duże wzrosty sprzedaży osiągnęły sieci dyskontowe - Aldi oraz Lidl, których sprzedaż wzrosłą odpowiednio o 16,6 oraz 11,3 proc. Udziały rynkowe Aldiego wzrosły do 5,6 proc., natomiast Lidla do 4 proc.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    27,40

  • Śr

    16,86

  • Min

    12,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8147

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane