Aldi konsoliduje swój biznes kawowy

Autor: dlahandlu.pl, za esmmagazine.com 4 września 2017 15:15

Niemiecka sieć Aldi postanowiła połączyć dwie swoje spółki produkujące kawę. Powstała w ten sposób firma będzie funkcjonować pod nazwą „NewCoffe” i będzie dostarczać swoje produkty także do klientów zewnętrznych.

Jak informuje Aldi, celem tego posunięcia jest „dalsze wykorzystanie zewnętrznego potencjału marketingowego marek kawy”. Kawa jest obecnie sprzedawana w sklepach Aldi. Po integracji spółek, oferta detalisty będzie dostępna dla zewnętrznych klientów.

- Nasza kawa cieszy się dużym powodzeniem, zarówno w przypadku klientów lokalnych, jak i międzynarodowych – mówi Michael Körnig, prezes NewCoffe. - Dlatego postanowiliśmy założyć niezależną firmę, która będzie dostarczać kawę do klientów zewnętrznych – dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    0,55

  • Śr

    0,28

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9413

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane