Aldi otwiera restaurację, by promować ofertę produktów świeżych

Autor: dlahandlu.pl za Retail Detail 4 maja 2017 11:04

Aldi Süd otworzył w ubiegłym tygodniu restaurację pop-up w Kolonii. W ten sposób detalista chce promować swoją ofertę produktów świeżych. Klienci będą jedli posiłki przygotowywane wyłącznie z produktów firmy Aldi.

Przedsięwzięcie jest częścią kampanii "Einfach ist mehr" ("Mniej znaczy więcej"), której celem jest podkreślenie stosunku jakości produktów do ich ceny. Aldi stawia na prostotę, więc menu nie jest duże, za to za trzydaniowy posiłek klienci zapłacą jedynie 7,99 euro. 

Restauracja ma stać się "miejscem spotkań młodszych i starszych klientów, którzy będą mogli zapoznać się z produktami firmy Aldi" - powiedziała dyrektor marketingu Aldi Süd, Sandra Sibylle Schoofs.

Mobilne bistro składa się z ośmiu kontenerów, a nawet posiada taras na dachu. Jego wnętrze jest miejskie, w środku znajdują się zabytkowe meble. W Kolonii restauracja będzie działać przez trzy miesiące, potem pojedzie do innych niemieckich miast.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,99

  • Śr

    6,32

  • Min

    5,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10742

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane