Aldi przygotowuje się do podboju Włoch

Autor: dlahandlu.pl 16 stycznia 2017 10:55

Niemiecka sieć dyskontowa Aldi utworzyła firmę zajmującą się nieruchomościami, która ma pomóc sieci w podboju rynku włoskiego, począwszy od pierwszego sklepu w Trydencie.

Pomimo obecności w ponad piętnastu krajach na trzech kontynentach i dysponowaniu siecią ponad 10.000 sklepów, sieć Aldi nie jest obecna we Włoszech, jeden z największych gospodarek w Europie. Zaradzić tej sytuacji ma nowa spółka ds. nieruchomości, która będzie zarządzać wszystkimi lokalizacjami sieci.

Aldi Immobiliare, z siedzibą w Bolzano, zajmie się każdym włoskim sklepem Aldi - niezależnie od tego, czy spółka będzie właścicielem lokalu czy też jego dzierżawcą.

Włoska ekspansja będzie wyzwaniem, ponieważ konkurenci, tacy jak Lidl (ponad 600 sklepów), Eurospin i MD już podzielili się włoskim rynkiem dyskontowym. Aldi skupi się na miastach z co najmniej 30.000 mieszkańców w jak najlepszych lokalizacjach. Aldi szacuje swój potencjał we Włoszech na około 520 sklepów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,49

  • Śr

    1,20

  • Min

    0,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10744

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane