Aldi realizuje nową strategię w Polsce. Więcej produktów brandowych na półkach

Autor: dlahandlu.pl 16 listopada 2017 11:45

Zgodnie z zapowiedziami, niemiecka sieć dyskontow Aldi poszerza asortyment. Na półkach detalisty znajdziemy coraz więcej produktów znanych marek. Wśród nowości są m.in. batoniki Princessa oraz herbata Lipton.

W sklepach Aldi możemy kupić także galaretki i majonez marki Winiary, mąkę Basia, krokiety marki U Jędrusia, filety śledziowe Lisner, herbatę Saga, kawę Lavazza, wędliny z Morlin, napoje Pepsi, kawy Jacobs i Tchibo. Sieć promuje także ofertę produktów świeżych.

Przypomnijmy: Na początku sierpnia br. dyrektorem generalnym Aldi Polska został Oktawian Torchała. Spółka rozpoczęła także wdrażanie nowej strategii, obejmującej m.in. odświeżenie komunikacji wizualnej placówek z pomocą agencji Promo Agency oraz rozszerzenie asortymentu. Celem na najbliższe lata jest m.in. modernizacja istniejących sklepów zgodnie z najnowszą koncepcją Grupy Aldi, a także rozszerzenie oferty produktów świeżych. – W związku z nową strategią oferujemy naszym klientom jeszcze więcej artykułów – zwiększyliśmy asortyment do 1700 artykułów. To prawie dwukrotnie więcej niż wcześniej. Ofertę uzupełniają również międzynarodowe i krajowe marki, takie jak m.in. Nestlé, Coca Cola, Nivea, Pampers, Krakus, Danone, Żywiec Zdrój czy Hortex (choć aż 86,8 proc. asortymentu to marka własna sieci - red.) Wszystkie te zmiany wprowadzane były w minionych miesiącach przez Oktawiana Torchałę we współpracy ze swoim poprzednikiem na stanowisku dyrektora generalnego, Nicolasem de Lope.

Eksperci z LZ Retailytics podali z kolei w swoim rapocie o rynku dyskontów w Polsce, że Aldi musi odejejść od minimalistycznej polityki i skromnego marketingu w kierunku większego rozgłosu i rozszerzenia asortymentu o ponad połowę i dokonać przesunięcia w kierunku supermarketu. 

Czytaj więcej: Koniec złotej ery dyskontów w Polsce? Dalszy wzrost niesie ryzyko

Obecnie sieć Aldi w Polsce obejmuje 121 placówek. Aldi działalność w Polsce rozpoczął w połowie 2006 roku. Na koniec 2016 roku sieć obejmowała 118 placówek.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • rozczarowany klient 2017-11-18 16:25:13

    Wymienione marki wielkich koncernów można dostać w każdym supermarkecie i hipermarkecie. W Aldi było dużo towarów marki własnej i towarów z Niemiec, dzięki temu ten sklep się dla mnie czymś wyróżniał! Kilka moich ulubionych towarów już poznikało z półek, a wymienionych marek i tak nie będę kupował.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    2,62

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9201
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane