Aldi rusza ze sprzedażą internetową w Chinach

Autor: dlahandlu.pl 6 marca 2017 11:15

Jeszcze w tym miesiącu niemiecki dyskonter Aldi będzie sprzedawać wybrane produkty marki własnej, m.in. wina, przekąski i płatki, na Tmall Global, platformie sprzedażowej chińskiego giganta e-commerce, firmy Alibaba.

Od 20 marca Aldi będzie sprzedawać wybrany asortyment ograniczonemu gronu klientów. Miesiąc później, 25 kwietnia sieć rozszerzy asortyment i będzie on dostępny dla wszystkich. Firma sprzedaje kilka swoich prywatnych marek w sklepie internetowym na Tmall, ponieważ według kierownika firmy Alibaba na Europę, Terry'ego von Bibra, chińscy konsumenci są coraz bardziej zainteresowani produktami niemieckimi. Aldi Süd obsługuje markę w Chinach, jak również dba o ekspansję Aldiego w Ameryce, Australii i Wielkiej Brytanii.

Inni detaliści dokonali wcześniej podobnych ruchów - poprzez Tmall chcą dotrzeć do chińskiego konsumenta. W 2015 roku, Amazon otworzył swój własny sklep internetowy na Tmall, choć Alibaba jest jego największym konkurentem na świecie. Ahold Delhaize eksperymentował z produktami holenderskimi na Tmall przez około rok, ale finalnie zrezygnował z tego projektu. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    17,99

  • Śr

    13,83

  • Min

    9,69

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8787

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 561152

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.