Aldi rusza ze sprzedażą internetową w Chinach

Autor: dlahandlu.pl 6 marca 2017 11:15

Jeszcze w tym miesiącu niemiecki dyskonter Aldi będzie sprzedawać wybrane produkty marki własnej, m.in. wina, przekąski i płatki, na Tmall Global, platformie sprzedażowej chińskiego giganta e-commerce, firmy Alibaba.

Od 20 marca Aldi będzie sprzedawać wybrany asortyment ograniczonemu gronu klientów. Miesiąc później, 25 kwietnia sieć rozszerzy asortyment i będzie on dostępny dla wszystkich. Firma sprzedaje kilka swoich prywatnych marek w sklepie internetowym na Tmall, ponieważ według kierownika firmy Alibaba na Europę, Terry'ego von Bibra, chińscy konsumenci są coraz bardziej zainteresowani produktami niemieckimi. Aldi Süd obsługuje markę w Chinach, jak również dba o ekspansję Aldiego w Ameryce, Australii i Wielkiej Brytanii.

Inni detaliści dokonali wcześniej podobnych ruchów - poprzez Tmall chcą dotrzeć do chińskiego konsumenta. W 2015 roku, Amazon otworzył swój własny sklep internetowy na Tmall, choć Alibaba jest jego największym konkurentem na świecie. Ahold Delhaize eksperymentował z produktami holenderskimi na Tmall przez około rok, ale finalnie zrezygnował z tego projektu. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    19,20

  • Śr

    9,28

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9988

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane