Aldi ruszył z kampanią outdoorową

Autor: pr 17 maja 2017 16:21

W maju ruszyła kampania outdoorowa sklepów Aldi. Ta niemiecka marka po raz pierwszy postanowiła reklamować się w Polsce na nośnikach reklamy zewnętrznej.

Aldi popularny jest szczególnie u naszych zachodnich sąsiadów. W Niemczech  posiada ponad 2 400 dyskontów. W Polsce sieć ma ponad 100 sklepów. Od początku maja 2017, na nośnikach Cityboard Media trwa kampania promująca sklepy i markę. 

Kampania realizowana jest na nośnikach cityboard (6x3 m) w Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Warszawie i na terenie aglomeracji śląskiej. Kampania potrwa do końca grudnia 2017. Za kreację odpowiada Agencja PromoAgency.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    2,29

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10809

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane