Aldi staje do walki z Lidlem o amerykańskiego konsumenta

Autor: dlahandlu.pl 13 czerwca 2017 12:01

Europejska rywalizacja między dyskontami przenosi się do Stanów Zjednoczonych. Po ogłoszeniu ambitnych planów rozwoju na tamtejszym rynku przez Lidl, Aldi planuje zainwestować w USA aż 3,4 mld dolarów.

Ten nowy program opiera się na niedawno ogłoszonym przez sprzedawcę planie zainwestowania 1,6 mld dolarów w przebudowę 1300 sklepów w USA do roku 2020, w tym na rozbudowę i modernizację działów produktów świeżych.

Dzięki sieci 2500 sklepów w USA, Aldi byłby trzecim największym operatorem spożywczym po sieciach Walmart i Kroger.

Te dwa programy inwestycyjne sieci Aldi (ekspansja i modernizacja) to łączny wydatek rzędu 5 mld dolarów.

W Stanach Zjednoczonych detalista nadal cieszy się powodzeniem. Aldi przewiduje, że będzie obsługiwał 100 mln klientów miesięcznie do roku 2022. 

Przypomnijmy, że 15 czerwca ruszają pierwsze sklepy Lidla w USA. Sieć rywalizuje już z Aldi na kilku europejskich rynkach detalicznych.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,99

  • Śr

    6,17

  • Min

    2,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8741

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 564392

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.