Aldi wejdzie na rynek convenience. Testowy sklep w przygotowaniu

Autor: dlahandlu.pl 8 grudnia 2017 14:33

Aldi wejdzie na rynek convenience. Testowy sklep w przygotowaniu fot. Shutterstock.com

Aldi Süd wydaje się być gotowy do wdrożenia konceptu convenience na niemieckim rynku. Detalista rozważa stworzenie nowego formatu małego sklepu dla lokalizacji w centrum miasta - donosi Lebensmittel Zeitung, powołując się na anonimowe źródła. Testowy sklep jest już w przygotowaniu i ma zostać otwarty w połowie 2018 roku. Dyskonter ma już prowadzić rozmowy z producentami.

Zdaniem analityków, to dobry moment na wejście Aldiego na rynek sklepów convenience. Kilka ostatnich zmian w strategii niemieckiego pioniera dyskontów pomogło umieścić sieć na dobrej pozycji wyjściowej do takiego kroku. Aldi nie tylko poszerzył asortyment marki własnej o takie artykuły jak kanapki czy wrapy, ale także ma odpiwednie know-how, by poczynić zmiany.

Idąc za przykładem austriackiej firmy Hofer, Aldi Süd zainstalował szafy chłodnicze w swoich sklepach najnowszej generacji. Urządzenia przeznaczone są na przekąski i napoje. Przy wejściu do niektórych punktów sprzedaży detalista zainstalował ekspresy do kawy. Aldi zaczął też odchodzić od sprzedaży opakowań zbiorczych, sprzedając luzem m.in. jabłka czy napoje gazowane. Sieć eksperymentowała także z wydłużonymi godzinami otwarcia, a ostatnio poszerzyła ofertę o kupony na gry losowe (online) - ta kategoria tradycyjnie sprzedawana jest w niemieckich minimarketach. Podjęto również próbę wyszczególnienia marek producentów, które są kluczowe dla tego rodzaju koncepcji.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,69

  • Śr

    3,55

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8202

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.