Aldi wzmacnia portfolio ekologicznych marek własnych

Autor: dlahandlu.pl za LZ Retailytics 2 lutego 2018 12:46

Niemiecki dyskonter Aldi poszerza asortyment produktów ekologicznych pod marką własną. W roku 2018 dywizje Nord i Süd dodadzą do swojego portfolio ponad 60 nowych indeksów, by wzmocnić przywództwo Aldi w zakresie oferty żywności eko.

Aldi Süd rozszerzy swój asortyment produktów organicznych o jedną trzecią, podczas gdy oddział Nord dodaje kolejne 20 proc. indeksów do swojej oferty. Nowości będą wprowadzane w różnych kategoriach, część z nich trafi do sprzedaży w ramach specjalnych ofert detalisty.

Ostatnie posunięcie Aldiego wynika z niedawnego, bardzo podobnego ruchu w kategorii mięsa - oddziały Nord i Süd wprowadziły własną markę, która koncentruje się na dobrostanie zwierząt. Dodatkowo Aldi będzie stosować do produkcji swoich marek kakao z upraw fair trade. Inicjatywy te z pewnością przyczynią się do zwiększenia pozytywnego wizerunku marki. Co ciekawe, wszystkie te komunikaty wskazują, że dywizje Nord i Süd coraz częściej działają razem. Pomoże im to uzyskać więcej synergii w czasach, gdy supermarketyzacja formatu ma wciąż negatywny wpływ na jego efektywność.

Rozszerzona linia produktów organicznych najprawdopodobniej zwiększy udział rynkowy dyskonta w tej kategorii i wywrze presję na ekologiczne sklepy specjalistyczne w Niemczech.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,89

  • Śr

    1,31

  • Min

    0,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8714

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 684371

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane