PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Alibaba przedstawił strategię na 2016 rok

Autor: Retail Detail 12 stycznia 2016 12:10

Chiński gigant internetowy Alibaba zaprezentował swoje plany na rok 2016.  Firma skupi się na jakości obsługi klienta w miastach Chin i będzie rozwijać swoją działalność na obszarach wiejskich. Alibaba chce też zwiększyć wzrost poprzez różnorodność swojej oferty w internecie.

- Chcemy utrwalić i rozszerzyć nasze rynkowe wpływy w szczególności poprzez poprawę reputacji, optymalizacji doświadczenia użytkownika i zwiększenie udziału w rynku w miastach - powiedział CEO firmy, Daniel Zhang.

Alibaba będzie nadal rozbudowywać swoje biznesy Tmall Global i Taobao, poszerzając je o kanały dla międzynarodowych marek i sprzedających.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,99

  • Śr

    6,22

  • Min

    4,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8111

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 622757

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane