Alma wystartowała z usługą odbioru zakupów w Coolomatach

Autor: dlahandlu.pl 26 listopada 2015 15:10

Sklep internetowy alma24.pl wprowadza odbiór zamówień z urządzeń chłodzących (Coolomatów), umieszczonych na stacjach benzynowych. Partnerem projektu jest śląska spółka Coolomat, która dostarcza maszyny i technologię.

Pierwsze urządzenia chłodzące do odbierania zakupów zrobionych w alma24.pl umieszczono na 5 stacjach benzynowych Statoli w Warszawie, które znajdują się w miejscach, gdzie klienci mogą łatwo dotrzeć. - Serwis jest bezpłatny. Wystarczy złożyć zamówienie na alma24.pl i określić miejsce odbioru, na jednej z wybranych stacji  – wyjaśnia Martyna Rylewicz – Kurek, dyrektor alma24.pl.

Maszyny składają się z trzech modułów: chłodni, zamrażarki do 20 stopni poniżej zera oraz pojemnika na produkty suche. Urządzenia chłodzące są objęte stałym monitoringiem za pomocą kamer, co zapewnia bezpieczeństwo użytkowania. W razie awarii prądu, system utrzymuje odpowiednią temperaturę przez 10 godzin.

Zakupy będą dostępne standardowo w ciągu 4 godzin od złożenia zamówienia w sklepie internetowym alma24.pl. Można je odebrać w dowolnym czasie w ciągu doby. Dodatkowo, dzięki urządzeniom chłodzącym istnieje możliwość nieodpłatnego przedłużenia terminu odbioru o kolejne 3 godziny. - Podczas zakupów należy wybrać dostawę do maszyny, a następnie wskazać wybraną lokalizację i przedział czasowy. Kurier dostarczy zakupy jeszcze tego samego dnia, po czym otrzymamy wiadomość sms z kodem, który umożliwia odbiór zamówienia – tłumaczy działanie urządzenia Marcin Warzocha, CEO Coolomat. Wykorzystanie Coolomatu umożliwia sprzedawcy dostawę do jednego punktu odbioru wielu zamówień jednocześnie, co pozwala nawet 10 krotnie zmniejszyć pośrednie koszty logistyczne.

W Polsce z tego rodzaju dostawy korzysta 17 proc. klientów sklepów internetowych. W Wielkiej Brytanii, w której konsumenci dokonują zakupów spożywczych online przynajmniej raz w miesiącu, wirtualny koszyk w modelu click & collect jest 5-krotnie większy, niż generowany przez klientów robiących zakupy w stacjonarnym sklepie.

Sklep internetowy alma24.pl firmy Alma Market SA powstał w 2007 r. Obecnie działa w 17 aglomeracjach, obejmując swoim zasięgiem całą Polskę. Delikatesy Alma to sieć 48 sklepów zlokalizowanych w największych polskich miastach. Asortyment obejmuje ponad 60 tysięcy produktów, w tym ponad 3 tysiące pochodzących z importu własnego, dostępnych w Polsce wyłącznie w sieci delikatesów Alma.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9667

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane