Amazon pomoże Frisco.pl?

Autor: pb.pl 22 sierpnia 2017 11:13

W zeszłym roku spółka Frisco zwiększyła sprzedaż o 50 proc., także dzięki przejęciu części klientów Alma24. W tym roku celuje w zwyżki na poziomie 40 proc. Co więcej, Frisco.pl, którego finansowanie dźwigają MCI i Eurocash, operacyjnie jest rentowny. Jednak Katarzyna Kazior, prezes spółki, przyznaje, że rynek wciąż jest ledwie na początku drogi - pisze pb.pl

Według szacunków „PB”, w tym roku Frisco zanotuje ok. 75 mln zł przychodów. W przyszłym roku chce dotrzeć do celu wytyczonego mu przez inwestorów: 100 mln zł sprzedaży i wyraźnie ponad 10-procentowego udziału w wartości całego koszyka e-grocery w Polsce.

Teraz biznes MCI i Eurocashu czeka na trzy kluczowe etapy w rozwoju, zapewne jeszcze w tej dekadzie. Pierwszy to przymiarki do rozbudowy magazynu, drugim jest wyraźne przebicie poziomu 150 mln zł sprzedaży i rozpoczęcie kampanii w innych polskich miastach. Trzecim etapem ma być nadwiślański debiut na na rynku e-grocery. Jak pokazują przykłady Berlina czy Madrytu, wejście Amazona powoduje skokowy wzrost obrotów także u konkurencji.

Całość na pb.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,13

  • Śr

    5,96

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9413

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane